back to top
2024. november 27. 13:28
Kezdőlap Blog Oldal 1065

Wirtmann: Mintha a vb-re készülnénk

0

Régi-új navigátorral áll rajthoz Wirtmann Ferenc az idei Historic Országos Rallybajnokság szezonnyitóján, az Orfű Rallyn. A Ford Escort Mk II-esben ezúttal Nyirfás Julianna olvassa az itinert. Wirtmann állandó társát, Kerekes Jotit ugyanis kölcsön adta egykori navigátorának, Schneer Lászlónak, aki a csapat Gruppe 2-es Zsigulijával debütál a historic bajnokságban. 

Ritkán fordul elő a Wirtmann műhelyben, hogy nem az Mk II-es Escort áll a középpontban. Az autó most is megkapta a téli felkészítést, ami egy féktárcsa és olajcseréből állt az Orfű Rally hetében.

Addig elő sem került a tavalyi szezonzáró futam óta. Ugyanis mindenki a csapat Gruppe 2-es Zsiguliján dolgozott, ami 11 éve készült el, de tulajdonképpen most futotta az első tesztköreit. 

„Most sincs még kész teljesen – nevet Wirtmann. – 11 éve nagyon szépen összeraktuk, de az állás nem tett jót neki, úgyhogy szinte nincs olyan tömítés, amit ez elmúlt hetekben ne kellett volna kicserélni rajta. 

Fotó: Wirtmann Ferenc

Az Orfű Rally lesz az első éles bevetése Schneer Lacival a volán mögött, aki 2011-ig navigált nekem és most úgy gondolta, kipróbálja magát a volán mögött is. Mindenki a Zsigulin dolgozott, még egy villamos munka van rajta, remélem bírni fogja a versenyt. 

A szezonnyitóra kölcsön adtam Lacinak (Kerekes) Jotit, de csak erre az egy versenyre. Joti helyére pedig (Nyirfás) Julcsi ugrik be. Vele is versenyeztem már többször, hihetetlen precíz, nagyon jó navigátor. Most is úgy készül, mintha a vb-re mennénk. 

Fotó: Wirtmann Ferenc

Az Escort is készen van. A héten elővettük, új féktárcsát, olajcserét kapott, beállítottuk a futóművét és ezzel meg is volt a téli nagy szerviz. Egy kört mentem vele, hát nagyon harap, észnél kell lenni. Fél éve versenyeztem vele utoljára, szerintem Orfűn az első körben kicsit óvatosabban kezdek, aztán majd meglátjuk.“  

Az ERC2 bajnok Pardo bizonyította tehetségét 

0

A spanyol Javier Pardo a tavalyi ERC2 bajnoki cím után az idei Rally Európa-bajnoki szezonra Rally2-es autóra váltott, amivel már a Fafe Rallyn bizonyítani tudta tehetségét. 

Javier Pardo tavaly az ERC2 bajnoki címét hat futamon szerzett hat győzelemmel szerezte meg, majd az idei évre már Skoda Fabia Rally2 evóra váltott, amivel a debütáló versenyen, a Fafe Rallyn két szakaszt nyert és a negyedik helyen ért célba. 

“Az első nap nagyon nehéz volt az időjárási körülmények miatt – mondta a 25 éves spanyol skodás pilóta az ERC hivatalos oldalának. – Sikerült ennek ellenére nyugodtan vezetni és nem hibázni. A második napon már lehetett gyorsítani, így ezt mi is megtettük. Folyamatosan próbáltunk sietni, és a gyors tempót a szakaszok is lehetővé tették. Nagyon jól éreztem magam az autóban és a szakaszokon, így is sikerült két szakaszt nyerni. Nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel.” 

Pardo az ERC-Michelin Talent Factory sorozat tagja, ahogy Erik Cais és Simone Tempestini is, azonban célba érni csak a spanyol versenyző tudott, cseh és román-olasz társa egyaránt a Power Stage-n esett ki. 

Az ERC-Michelin Factory sorozatban a 28 év alatti Rally2-es versenyzőket értékelik, akik Michelin gumikat használnak. 

A spanyol Javier Pardo a negyedik helyének köszönhetően az Azori-szigetek Rallyn a 3-as rajtszámot viselheti 

Az FIA kész változtatni a hibrid szabályokon 

0

Az FIA kész változtatni a hibrid rendszer szabályain, miután a Hyundai és a Toyota is erre kérte, azt követően, hogy a Svéd Rallyn több versenyző is a rendszer meghibásodása miatt estek ki. 

A Toyota Gazoo Racing és a Hyundai Motorsport is a hibrid szabályok megváltoztatását kérte az FIA-tól, miután a Svéd Rallyn Ott Tänak és Elfyn Evans is emiatt esett ki. 

Andrew Wheatley, az FIA rally igazgatója a Motorsport.com oldalnak megerősítette, hogy a szombati Motorsport Világtanács (WMSC) ülésen a hibrid rendszer szabályainak esetleges változtatása is napirendre kerül. 

Az FIA jelenlegi szabályozása szerint a hibrid autókkal versenyzők kénytelenek kiállni, ha autójukban felvillannak a figyelmeztető lámpák, vagy ha a hibrid rendszert jelző lámpák közül valamelyik nem világít. Akkor is félre kell állni, ha az autó egyébkén mozgás- és versenyképes továbbra is. 

Ilyen problémánál biztonsági okokból nem lehet az autóhoz nyúlni, amíg az FIA vagy a hibrid rendszert gyártó Compact Dynamics arra engedélyt nem ad. 

“A Monte-Carlo Rallyn is nehéz kihívás várt a hibrid rendszerre, de a Svéd Rally még nehezebb volt – mondta Andrew Wheatley. – Egyértelműen probléma, ami Ott Tänak  esetében történt, hiszen nem tudtuk pontosan, hogy mi a baj.

Általában egy probléma esetén a mérnökök azonnal megtudják mondani, hogy mivel van baj, de ez esetben nem így történt. Megértjük, hogy a csapatok szeretnék, ha változna a szabályozás, ezért a WMSC ülésen fogunk erről beszélni.

Remélhetőleg sikerül megoldanunk ezt a problémát. Igyekszünk mindig a hibrid rendszerrel kapcsolatos minden problémát felvetni és azokra megoldást találni, de nem lehet mindig mindenre gondolni.

A Svéd Rally után beszéltünk a csapatokkal, hogy Ott Tänak miért kaphatott figyelmeztetést a hibrid rendszerről. Ugyanakkor azt is ki kell vizsgálni, hogy mi volt a probléma, és miként lehet azt megoldani, továbbá a sportszabályzat módosítását is megvitatjuk, hogy ne kelljen minden esetben kiállni a rendszer problémája esetén, hogyha az autó egyébként működőképes.” 

Vilarino: Hihetetlen volt ott versenyezni, ahol McRae-t néztem

0

Luis Vilarino a Fafe Rally idején a Portugál Rallyn is használt Lameirinha szakaszon is versenyezhetett, ahol egykoron Colin McRae-t látta. 

A Lameirinha egy legendás szakasz a Portugál Rallyról, és most a Fafe Rally programjába is bekerült híres ugratójával együtt. 

A spanyol skodás Luis Vilarino elárulta, sok emlék eszébe jutott diákkorából, amikor ezen a szakaszon kedvencét Colin McRae-t nézte. 

“25 évvel ezelőtt mér mérnökhallgató voltam, amikor barátaimmal elmentünk a Portugál Rallyra, első WRC futamomra – mondta Luis Vilarino az ERC hivatalos honlapjának. – Emlékszem, ahogy a hegyekből a pálya szélére futottam a Lameirinha szakaszon, hogy Colin McRae-t láthassam. Azóta is megmaradt emlékezetemben a skót versenyző, és minden Fafe Rallyn, vagy Portugál Rallyn eszembe jut. Hihetetlen volt azokon a szakaszokon versenyezni, ahol egykor Colin tette. A híres ugratón pedig mindent megtettem, hogy szépre sikerüljön, ahogy Colin McRae is csinálta.” 

A 48 éves spanyol versenyző a Fafe Rally 11. helyét szerezte meg  

“Vasárnap reggel magunkra ijesztettünk, mert eltörtük a jobb hátsó felfüggesztést, ami miatt nagyon nehéz volt később vezetni. Tudtam, hogy fontos lesz célba érni, és szerezni néhány pontot. Ez még csak a harmadik murvás versenyem volt, és ezúttal is sokat tanultam.” 

Vilarino és navigátora, Javier Martinez a jövő heti Azori-szigetek Rallyn is rajthoz áll. 

Gerencsér Titi meglódul egy kicsit

0

Bármennyire is hihetetlen de az Orfű Rally lesz Gerencsér Titi debütáló versenye az Országos Historic Rallybajnokságban. A magyar rallysport 71 éves élő legendája lányával, Gerencsér Bernadettel és azzal a Ford Sierra RS Cosworth 4×4-gyel áll rajthoz, amellyel 2016 óta láthatjuk őket előfutni. 

„Ha már megvan az autó és szeretem a pécsi pályákat, akkor miért ne mennék?“ – nevet Titi bá a kérdésemen, hogy miért vág bele a Historic versenyzésbe. 

„Az autó elméletileg historic. Itt áll mellette az Escort is, de az még túl fiatal, nem mehet a Historicban, úgyhogy marad a Sierra. Bernivel ezzel futottunk elő egy párszor, de most úgy voltam vele, hogy ha az előfutás és a versenyzés is ugyanannyiba kerül, akkor miért lóduljunk meg egy kicsit.“

Titi bá olyan sokat ment már a Sierrával, hogy még én is elbizonytalanodtam, hogy ez vajon az az autó, amivel régen is versenyzett-e, de aztán persze gyorsan leesett, hogy nem lehet, mert hogy régen Escorttal ment. 

„Tudod, Ford mániás vagyok – nevet. – Már régebben is nézegettem a Sierrát, nagyon tetszett és hat éve sikerült vennem egy egész jó állapotban lévőt. Azért A-s, mert direktszűrős, vastag kipufogós és a szűkítője is 34 mm-es, egyébként minden széria rajta. De ebből is simán ki lehet hozni háromszáz lovat.“

Fotó: Sári Péter / #rallyhearthu

Itt egy kicsit belemerültünk a műszaki részletekbe, hogy a Sierrában nincs sper, csak középen és hátul viszkó, amiben 48 lamella van, egyik külső, a másik belső bordázású, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy hogyan lehet közlekedni ezzel a nem kis méretű vassal. 

„Lóbálni kell, vagy ahogyan Kőváry Barna szokta mondani, löttyinteni kell a kocsit, ha pedig megindult, akkor meg győzd összeszedni“ – nevet megint Titi bá, de ebből arra következtethetünk, hogy azért fog keresztbe menni a Sierrával. 

„Nézd, van 370 darab serlegem, nem azért megyek, hogy nyerjek még egyet, hanem azért, hogy jól érezzük magunkat.“

Fotó: Sári Péter / #rallyhearthu

Na, pont ezt akartuk hallani, mert ha Titi bá jól érzi magát, akkor bizony a szurkolók is. A kérdés az, hogy lánya, Berni hajtani fogja vagy visszafogni. 

„Van amikor hajt, van amikor visszafog. Amikor kerekre tágul a szemem, akkor mindig kérdezi, hogy apu, miért kell ezt, de jól csinálja (a navigálást).“

Az Orfű Rally érdekessége lesz, hogy két egykori ellenfél egyszerre debütál a Historicban. Schneer László egy korábbi cikkünkben, már említette Gerencsér Titit, hogy a hetvenes években együtt szlalomoztak.

„Ez így volt – erősíti meg Titi bá. – Ő akkor széria Zsigulival ment, lobogott is rendesen.“

Nem tartozik szorosan a cikkhez, de persze előkerült egy régi sztori is. 

„1976-ban mentem az első versenyemen a Trabanttal, akkor még Kati (Titi bá felesége) navigált. Topor Kálmánnal és Baranyai Attilával teljesen egálban végeztünk. Úgy döntötték el, hogy ki nyerte a versenyt, hogy este kilenckor egy kalapból húztuk ki a neveket. Mi másodikok lettünk.“

Fotó: Sári Péter / #rallyhearthu

Na és most, milyen eredményre pályázik? 

„Nem tudom, régen mentem már mezőnyben. A Sierrával szerintem lehet nyerni, de sok jó sofőr van, meglátjuk. Az biztos, hogy mi nagyon fogjuk élvezni.“

Szerintem akkor mi is. Hajrá Titi bá!

Bútor Robi indul a Horvát Rally vb-n

0

Ma a közösségi oldalán jelentette be Bútor Róbi a szenzációs hírt, hogy Tagai Róbert navigálásával rajthoz áll a Horvát Rally vb-futamon. Sajnos nem a Citroën C3 WRC-vel, hanem egy Peugeot 208 Rally4-gyel indul, de így is biztosan sokan fognak nekik szurkolni, akár a helyszínen élőben, akár itthon. 

„Kedves Szurkolók, Követőink! – áll a Bútor Rally Team közleményében – Nagy örömmel és egyben izgalommal osztjuk meg veletek a nagy hírt, hogy a Bútor Róbert-Tagai Róbert páros benevezett és rajthoz áll a Croatia Rally vb-futamon (2022. április 21-24.), egy TRT által biztosított Peugeot Rally4-es versenyautóval.

A csapatot a Peugeot Magyarországi Importőre támogatja és kíséri el a futamra, ahol a fő célunk a 300 km gyorsasági szakasz megtétele és a nem mindennapi feladat teljesítése, ami mindannyiunk számára óriási kihívás lesz.

Egy álmatlan éjszaka szüleménye volt ez az ötlet, de ismét egy óriási visszaigazolás, hogy az ember az akaratával és kitartásával elérheti a céljait, mert ugyan úgy, mint a C3 WRC, ez a projekt is napok alatt állt össze és rövidesen már a teszten készülhetünk életünk egyik legnagyobb kihívására.

Természetesen tudom magam hová tenni, ezért nem gondolom, hogy a sok fiatal tehetség között a kategória élmezőnyében fogunk autózni, de egyben bízom a rutinunkban és a higgadtságunkban, ami ezen a versenyen nagyot sokat érhet.

A két tréningből való pálya feldolgozás szintén óriási feladat, de az ország egyik legjobb navigátora a társam, így ettől sem tartok. Az autó egy teljesen új építésű, legfrissebb specifikációjú Peugeot Rally4, mely a TRT műhelyében készül.

A szervizhátteret is a Tagai Tamás nevével fémjelzett TRT biztosítja, ami garancia arra, hogy vb-s tapasztalatukkal és elszántságukkal egy üzembiztos és kiváló autót kapjuk, erre a kemény hétvégére.

Reméljük, hogy minél többen ki tudtok jönni szurkolni, még annak ellenére is, hogy ez a futam, nem az általunk nyújtott látványról fog szólni, de ezért majd a WRC-s világsztárok kárpótolnak Titeket!”

Találkozunk Zágrábban
Bútor Robi

Itt van Loeb versenyautójának közúti változata

0

A Prodrive bemutatta az új Hunter Hypercart. A 600 lóerős, négykerék-meghajtású terepjáró a Bahrain Raid Xtreme versenyautójának alapjára épült, amellyel a kilencszeres világbajnok, Sebastien Loeb versenyzett a Dakaron. 

Bár az autó még gyorsabb és erősebb, mint a versenyautó, egyúttal kifinomultabb is. Ian Callum, aki az eredeti versenyautó külsejét tervezte, visszatért a projekthez, hogy olyan új belső teret alkosson, amely jobban megfelel a mindennapi használatnak.

„Számos hiperautó van a piacon, de mindegyiknek jó utakra vagy akár versenypályákra van szüksége ahhoz, hogy megmutassák teljesítményüket. Megállapítottuk, hogy a világ bizonyos részein, különösen a Közel-Keleten, hatalmas területek várnak még felfedezésre, amelyekhez nem vezetnek aszfaltos utak. Ezért miért ne hozzunk létre egy olyan járművet, amely lehetőséget nyújt ezeknek a régióknak a felfedezésére, olyan teljesítménnyel, amely jóval meghaladja a korábbi terepjárók által kínált szintet” – mondta Dave Richards.

Prodrive Hunter
foto: Prodrive

A Hunter megtartotta a Dakar versenyautó motorját, hajtásláncát és felfüggesztését, de a vezethetőség javítása érdekében a szekvenciális sebességváltót egy hatfokozatú egység váltotta fel, amely ezredmásodpercek alatt biztosítja a sebességváltást.
Mivel a hiperautónak nem kell megfelelnie a szigorú versenyszabályoknak, a teljesítmény több mint 50%-kal nőtt. A 3,5 literes ikerturbós V6-ost a Prodrivenál úgy hangolták, hogy több mint 600 lóerőt és 700 Nm nyomatékot produkál, miközben könnyebben vezethető.
A Prodrive becslése szerint ez 0-100 km/h sebességre kevesebb, mint négy másodperc alatti gyorsulásra elég, a végsebessége pedig közel 300 km/h lesz.

Prodrive Hunter
foto: Prodrive

„Szándékos döntöttünk úgy, hogy a Hunter Hypercart a lehető legközelebb tartjuk az eredetihez. Az a cél, hogy lehetőséget adjon a tulajdonosoknak, hogy megtapasztalják, milyen Loeb Dakar autójával a sivatagon át vezetni, de a közúti autók minden kényelmével. Emellett alkalmas arra, hogy otthonról, a városon keresztül bármely úticélhoz eljusson.” – mondta Richards.

Az autó megtartotta a versenyautó vázát és bukócsöveit. A dupla lengőkaros felfüggesztés kettős lengéscsillapítói 400 mm-es elmozdulásra képesek – ez a 50 milliméterrel több, mint a versenyautóé. Az összes karosszériaelem karbonból készült, amely a Prodrive Composites által gyártott újrahasznosított anyagokat tartalmazza.

Prodrive Hunter
foto: Prodrive

„Az első kísérleti jármű jelenleg a Közel-Keletet járja, ahol az ügyfeleknek lehetőséget kínálnak arra, hogy vezessék a Huntert, és személyes igényeiket is elmondják a sorozatgyártású járművekre, amelyeket még ebben az évben szállítanak le” – árulta el Dave Richards.

Az autó ára is hypercarhoz méltó, a helyi adók nélkül 1.25 millió font.

Prodrive Hunter
foto: Prodrive

 

Jön a magyar bajnokok tornája

0

Különleges meglepetéssel készül a RabócsiRing húsvét hétfőre. A Legendák Tornája rendezvényen, a rally, a rallycross, a drift és a különböző pályaversenyek legendás magyar képviselői mérik össze tudásukat, a rally-Eb-ről is jól ismert szinkronpályán. 

Az elmúlt húsz évben megszokhattuk, hogy igyekezni kell a locsolkodással, mert húsvét hétfőn ünnepi rallycross versenyt rendeznek a RabócsiRingen. A rallycross verseny idén sem marad el, csak szombat–vasárnapra költözik, hétfőn pedig a magyar autósport húsz legendás alakja veheti birtokba a pályát és mérheti össze tudását, gokarttal, drift- és rallyautóval, egy szinkronpályás versenyen.  

„Április 18-án, egy óriási show-val szeretnénk megünnepelni, hogy két év után végre visszatérhet az autósport a normális kerékvágásba, egyben szeretnénk felhasználni az alkalmat, hogy az ukrajnai háborúban nehéz helyzetben kerültek javára gyűjtést szervezzünk“ – mondta Rabócsi Tibor, a RabócsiRing tulajdonosa. 

„A szinkronpálya adott az Európa-bajnokságról, és arra gondoltunk, hogy itt most megmutathatják a különböző szakágak versenyzői, ki a legjobb. 

A technikát mi biztosítjuk, gokarttal, drift- és rallyautóval kell majd megmérkőzni. Természetesen a driftautóval driftelni kell, és pontozó bírók fogják eldönteni, ki volt a legjobb. 

Húsz nagyon neves magyar versenyzőt szeretnénk meghívni, akikkel az egyeztetés még tart. Többen jelezték, hogy örömmel vesznek részt ezen a hagyományteremtő rendezvényen. 

Vannak még páran, akik próbálják szabaddá tenni magukat. Egyelőre nem árulnék el neveket, de biztos vagyok benne, hogy minden magyar autósport szurkolónak fel fog csillanni a szeme. 

Hétfőn délelőtt minden résztvevő kap egy ismerkedési lehetőséget, ami után következnek a selejtezők. A legjobb 16 jut tovább, akik kieséses alapon mérkőznek meg egymással. 

Az biztos, hogy a top 4-ben már csak rallyautókkal fognak egymás ellen versenyezni. A győztes pedig egy vándordíjat kap, amelyet természetesen a következő évben megpróbálhat megvédeni.

A díjkiosztón szeretnénk átadni a RabócsiRing adományát az ukrajnai rászorulók számára, amelyhez bárki csatlakozhat. 

Mindenkit várunk április 16-17-én a szezonnyitó rallycross futamra, ami magyar bajnoki és CEZ-futam is lesz egyben, és 18-án húsvét hétfőn, a Legendák Tornájára.“

Kemény csata vár Kállai Tamásra és Matics Barbarára

0

Egy rövidre sikerült rábaringi teszttel készült a Rally2-es bajnokság nyitófutamára a Kállai Tamás – Matics Barbara duó.

Az év elején új motor és új teleszkópok kerültek az autóba, amiket Orfű előtt mindenképpen ki szeretett volna próbálni a csapat. Jól döntöttek, hiszen a motornál valamilyen probléma jelentkezett, amit így a bajnokság kezdetéig még orvosolhatnak.

„Egy teljes gyorsasági jutott számunkra a Rábaringen, ahol már jelentkezett a probléma. Kondella Peti is ment az autóval és nála is kihagyott a motor. Nem szerettük volna tönkretenni, így abban maradtunk Petivel, hogy a verseny hetében visszaviszi a motorkészítő műhelybe. Mivel az új motort most tudtuk versenykörülmények között kipróbálni, tapasztaltuk, hogy nem ideális az üzemelése. Ezért elvittük optimalizálni a programot, ami után az autó teljesen más arcát mutatja. Fel lehet vele szaladni a hegyre” – összegezte a hétvégi tesztet Kállai Tamás.

Tamás és Barbara már nagyon várják az orfűi rajtot, korábban sokat versenyeztek a környéken.

„Nagyjából meg vannak a pályák, korábban mindkét gyorsasági szakaszon versenyeztem. Azt gondolom, csak finomítani kell majd az itinerünket” – tette hozzá Tamás.

Komoly mezőny érkezik Orfűre, több új versenyző és autó csatlakozott a bajnoksághoz, ahol ténylegesen meg kell küzdeni a jó helyezésekért.

„18 páros nevezett a P12-es kategóriába, így biztosan nagyon kemény csata vár ránk. Az egyetlen meglepetés számomra, hogy Janovich Rolandot nem látom a nevezők között. Nem tudom hová tenni magunkat, szeretnénk a dobogóért küzdeni, majd az első kör után kiderül mik az erőviszonyok” – zárta a beszélgetést Kállai Tamás.

A 2022-es Rally2-es Bajnokság szezonnyitó orfűi futamán a mezőnynek hat klasszikus mecseki gyorsasági szakaszt kell teljesíteni.

A csapat együttműködő partnereinek köszöni a segítséget!

Fotó és szöveg: Sári Péter

Merencsics bajnok autóval indul idén

0

A Rábaringen után Orfűn folytatja a Mitropa Kupa felkészülést a Merencsics Árpád – Kondella-Fülep Edina páros, akik az idei évtől egy Peugeot 208 Rally4-et hajtanak.

A rábaringi tesztnapon 50 kilométert tudtak autózni, ahol megismerkedtek az új autóval, amivel egyébként Szauer Gergő a tavalyi évben bajnoki címet szerzett.

„Nagyon boldog vagyok, hogy egy ilyen hosszú szünet után újra autóba ülhettem. A cél az volt, hogy az első verseny előtt visszarázódjunk a ritmusba, és hogy jól érezzük magunkat. Egy féle gumit használtunk és csak a nyomást állítgattuk. Edina nagyon jól fel volt készülve, nekem kellett megszokni az új kocsit. A beállításokba még nem mentünk bele, mindennek el fog jönni az ideje” – kezdte a beszélgetést Merencsics Árpád.

Az autót sikerült belakniuk, a gumikat elfogyasztották és már nagyon várják az orfűi szezonnyitó versenyt. 

„Nagyon várom az Orfű Rally-t, ahogy a Mitropa Kupát is. Tudjuk azt, hogy az autónk tudja, hiszen Gergő bizonyította ezt korábban. Természetesen a határainkon belül szeretnénk vele menni, nem akarunk nagyobb kockázatot vállalni vele. Az orfűi pályákat ismerjük, korábban sokat mentünk itt. Ami mindenképpen jó, hogy nagyon erős kategória gyűlt össze, több Rally4-es Peugeot is lesz a mezőnyben és itt lesz a tavalyi Peugeot Kupa bajnok is. Fogjuk nézegetni az időket, majd meglátjuk hová leszünk jók. A gumival nem vagyunk még teljesen képben, hiszen változatos időjárásra lehet számítani” – tette hozzá Árpád.

A csapat együttműködő partnereinek köszöni a segítséget!

Fotó és szöveg: Sári Péter