back to top
2024. november 27. 11:38
Kezdőlap Blog Oldal 1066

Herczig: Nem tudom visszaadni szavakban, hogy mennyire nehéz volt

0

Extrém nehéz körülmények között remekül helytállt Herczig Norbert és Igor Bacigál a Fafe Rallyn, az utolsó gyorsasági előtt azonban egy navigációs hiba miatt nem ért célba a ŠKODA Rally Team MRF Tyres Hungaria párosa.

Élete legnehezebb versenyeként jellemezte Herczig Norbert a Rally Serras de Fafe e Felgueiras szombati versenynapjának végén az ERC első fordulóját. Kilenc gyorsasági után a hetedik helyen állt a magyar duó, megelőzve mindkét csapattársát.

Köd, sár, hatalmas kövek a nyomban amit kerülgetni kellett, akkora eső, hogy nem bírta az ablaktörlő, hogy csak a legnehezebbeket soroljam. Nem tudom visszaadni szavakban, hogy mennyire nehéz volt ez a nap.

Folyamatosan tanultuk az abroncsokat, és már az első napon éreztem, hogy ugyan van még bőven tanulnivalónk, de az MRF valóban remek gumikat fejlesztett ezekre a körülményekre is. Az is nagy tanulság volt, hogy ilyen körülmények között az első rajtpozíciók a legjobbak, minél hátrébb indultunk, annál rosszabb volt a pálya.

Boldogok voltunk, hogy a nehézségek ellenére helytálltunk, és összességében az eredménnyel is elégedett voltam, hiszen a csapatunkban mi álltunk a legjobban” – foglalta össze a szombatot Herczig Norbert.

A vasárnapi nap már inkább az abroncsok teszteléséről szólt, hiszen a nyolcadik helyezett páros nem jelentett veszélyt, és a hatodik duótól is messze voltak Norbiék. Az ebben a szezonban újra pontokat érő utolsó szakaszra tartogatták a puskaport (és az abroncsokat), ám ennek a szakasznak a rajtjáig nem jutottak el.

Herczig
Fotó: Mark Wilford / @World / FIA ERC

Vasárnap tovább tanultuk a gumikat, állítgattuk az autót, de azért figyeltük a többieket is. Láttuk, hogy nincs értelme rohanni, inkább a fejlesztésre koncentráltunk. A power stage-re vártunk, a stratégiánkkal ott is bajnoki pontokra számítottunk.

Sajnos nem volt szerencsénk, ahogy az ilyenkor lenni szokott, miután túléltünk egy extra nehéz napot, mondhatni egy banánhéjon csúsztunk el. A közúti szakaszon egy navigációs jel hibás értelmezése miatt 7-8 kilométert autóztunk rossz útvonalon, ami sajnos a versenyünk végét jelentette. Nagyon csalódottak vagyunk, de próbáljuk a pozitívumokat megőrizni a következő versenyekre” – fejezte be Norbi az összefoglalót.

A hiba fájó, de megtörtént. Tragédia azért nincs, hiszen egy verseny eredménye nem számít majd bele a bajnokságba, az viszont kétségtelen, hogy a hátralevő hét futamon maximumot kell teljesíteni.

Az alapok azonban jók, látszik, hogy extrém körülmények közt is versenyképes a csapat és a ŠKODA Fabia Rally2 evo, az MRF abroncsok pedig folyamatosan fejlődnek, így a kilátások jók. Javítani hamar lehet, március végén már az Azori-szigeteken folytatódik az Európa-bajnokság.

Solans jó pozícióban megy a szponzorokhoz 

0

A spanyol Nil Solans szeretett volna olyan eredményt elérni a Fafe Rallyn, mellyel könnyebben tud további anyagi forrást találni, miután csak az ERC szezonnyitóra volt meg a költségvetése. A volkswagenes versenyző szinte végig vezetve nyerte a versenyt, így remélhetőleg anyagi problémái is megoldódnak. 

Nil Solans eredménykényszerben állt rajthoz a Fafe Rallyn, hiszen tudta, hogy csak jó eredmény esetén tud további anyagi forrást szerezni. A spanyol versenyző a nyomás alatt azonban nagyszerűen teljesített különösen a nagyon rossz időjárás mellett zajló szombati szakaszokon, amik után 1:44,4 perc előnye volt George Linnamae előtt, amiből vasárnap még 55,7 másodpercet meg tudott őrizni, így első Eb-futamát nyerte. 

“Nagyon nehéz volt a versenyünk, mert tesztelés nélkül indultunk és utoljára három éve vezettem ezt az autót – mondta Nil Solans az ERC hivatalos oldalának. – A versenyt még a 2019-es Spanyol Rallyn használt beállításokkal kezdtük, így nagy kockázatot vállaltunk, de szerencsére nagyszerűen működött az autó a nehéz körülmények között.” 

Solans a kvalifikáció után az első rajthelyet választotta az első napra, ami szerinte kulcsfontosságú volt a győzelem megszerzésében. 

“Egy rallyn mindig új dolgokat tanul az ember. Tavaly elemeztem olyan versenyzők eredményeit, akik elsőként indultak, és az alapján választottam az első rajthelyet. Néha nagyon nehéz volt az úton maradni, mert sok volt a víz és nem volt nyom. Azonban, ha keményen próbálod nyomni a gázpedált, akkor időt tudsz a mögötted jövőkkel szemben nyerni.” 

Nil Solans a versenyt követően 4 pont előnnyel vezeti a bajnokságot Armindo Araújo és 10 ponttal Georg Linnamae előtt.

„Leadtuk a nevezésünket az Azori-szigetekre is, ahol ugyancsak jó eredményben tudnék bízni, mert nagyon jó az autó és a csapat is. Jelenleg azonban még nincs meg a kellő anyagi háttér, és már nagyon közel van a verseny. Sajnos, nem vagyok gazdag, ezért szponzort kell találnom, különben maradok otthon.” 

Az ERC következő versenyét két hét múlva rendezik az Azori-szigeteken. 

Két magyar győzelem a CEE első futamán

0

Két győzelmet és összesen négy dobogós helyezést szereztek a magyar versenyzők a Közép-Európai Rotax Max Challenge (CEE) első bajnoki fordulóján az olaszországi Jesolóban. Krepcsik Áron a JuniorMaxot, Kovács Zsombor pedig a SeniorMaxot nyerte meg, míg Fally Marko a MicroMaxban lett második, Vida Benedek pedig a DD2-ben harmadik. 

Jócskán kibővült és megerősödött a CEE mezőnye, az egy héttel ezelőtti Bónusz Kupához képest. Majdnem az összes géposztályban teltház volt, és összesen 156 nevezője volt az első bajnoki fordulónak. 

MicroMax

A legkisebbek versenyében ketten képviselték a magyar színeket. Fally Marko második, míg Rózsa Dominik a 27. helyet szerezte meg. 

MiniMax

Az eggyel nagyobb, MiniMax mezőnyben inkább a tapasztalatszerzés és fejlődés volt a célja a magyaroknak. Itt Zsebő Marcell végzett a 13. helyet, míg Fally Marcell, Nógrádi Nimród és Kalapács Márk osztoztak a 23–25. helyen. 

Fotó: Hajóka Sportfotó // Krepcsik Áron
JuniorMax

Nyolc magyar versenyző indult a juniorok között. Krepcsik Áron az elődöntőt, a döntőt és a szuperdöntő is megnyerve magabiztosan végezett a kategória élén. Tótis Balázs a hatodik, Lipovics Patrik pedig a 17. helyet szerezte meg. 

SeniorMax

Hasonlóan dominálta a felnőttek (Senior) mezőnyét Kovács Zsombor, aki az elődöntőt, a döntőt és a szuperdöntőt is megnyerte. Dominkó Arnold a hatodik, Juráncsik Balázs a hetedik helyen végzett. 

DD2/DD2 Masters

Három versenyző képviselte hazánkat DD2-ben. Az idén váltott erre a kategóriára Vida Benedek, aki újra régi jó formáját hozta és kiegyensúlyozott teljesítménnyel, nagyon szoros versenyben állhatott fel a hétvége dobogójára. Szabó Bende mindössze egy ponttal szerzett kevesebbet Vida Beninél, amely ezúttal az ötödik helyre volt elegendő. Gyutai Péter a DD2 Mastersben szerezte meg a negyedik helyet. 

A CEE második fordulóját, Kecskeméten rendezik, április 15–17-e között, amely előtt egy héttel szintén ezen a pályán veszi kezdetét a magyar bajnokság is. 

Fotó: Hajóka Sportfotó // Vida Benedek
Közép-Európai Rotax Max Challenge (CEE-RMC) első futamának magyar eredményei

MicroMax:
Fally Marko #69, 2. hely
Rózsa Dominik #24, 27. hely

MiniMax:
Zsebő Marcell #178, 13. hely
Fally Marcell #139, 23. hely
Nógrádi Nimród #177, 24. hely
Kalapács Márk #118, 25. hely

JuniorMax:
Krepcsik Áron #230, 1. hely
Tótis Balázs #205, 6. hely
Lipovics Patrik #219, 17. hely
Krausz Dániel #206, 20. hely
Deák Dominik #240, 21. hely
Varga Martin Ernesto #212, 23. hely
Dezső István #225, 30. hely
Körmöczi Ákos #244, 33. hely

SeniorMax:
Kovács Zsombor #371, 1. hely
Dominkó Arnold #319, 6. hely
Juráncsik Balázs #376, 7. hely
Szigl Alexander #325, 18. hely
Szabó Ádám #342, 20. hely
Zsidró Levente #355, 22. hely
Urbán Zoltán #375, 25. hely
Szabó Zalán #394, 33. hely

DD2:
Vida Benedek #446, 3. hely
Szabó Bende #496, 5. hely

DD2 Masters:
Gyutai Péter #585, 4. hely

Forrás: Fülöp Attila – MGSZ

Teljes eredménylista itt található.

Fourmaux: Néha önmagad ellen kell versenyezned

0

Adrien Fourmaux számára nem indult jól a szezon, hiszen a Monte-Carlo Rallyn baleset, Svédországban pedig műszaki hiba miatt esett ki. 

Az M-Sport versenyzője, Adrien Fourmaux idén már teljes szezont mehet a Rally Világbajnokságon, azonban a szezon a vártnál is rosszabbul indult, miután a Monte-Carlo Rallyn egy hatalmas baleset, a Svéd Rallyn pedig műszaki hiba miatt esett ki. 

“A Monte után boldog lehettem a Svéd Rallyn nyújtott teljesítménnyel – mondta Adrien Fourmaux a Dirtfishnek. – Nem volt könnyű elkezdeni a svéd versenyt, mert tudtam, hogy nem szabad hibáznom. A tempómat nem gondolom, hogy rossz lett volna, még úgy sem, hogy nem a határon vezettem. Úgy gondolom, hogy mindig van valami olyan dolog, amit még meg kell tanulnunk, és a Monte pont ilyen volt. A balesetet követően arra koncentráltam, hogy hiba nélkül folytassam a szezont. Egy kiesés után nyomás helyeződik az emberre, de nem most fordult először elő ilyen velem, így próbálok előre tekinteni. A legnagyobb tanulság az volt, hogy néha nem a riválisok ellen, hanem saját magad ellen kell küzdened. Csak a saját dolgodra, a vezetésre szabad koncentrálnod. Nem az eredményeket kell figyelned, hanem hogy jó munkát végezz. Mindig a jelenre kell koncentrálnod és nem a jövőre. A Montét mindig kedveltem, ezért talán túl sokat vártam magamtól. Jól szerettem volna teljesíteni, ami sikerült is, de túl sokat kockáztattam a verseny azon szakaszában. Van a versenynek olyan időszaka, amikor jobb eredmény reményében kockáztatni kell, de nem a verseny harmadik szakaszán. Nem egy szakaszt kell jól teljesíteni ahhoz, hogy nyerjél, hanem a teljes versenyt kell figyelni. Rájöttem, hogy amikor feszült vagyok, akkor lassabban vezetek, mint amikor nyugodtan versenyzek.” 

A Svéd Rallyból kiesése ellenére is sokat tanult az M-Sport francia versenyzője. 

“Érdekes volt olyan nagy sebességgel vezetni havon. Meg kellett találni a kompromisszumot a sebesség és a hófalak használata között. Úgy gondolom, hogy sokat tanultam a versenyből.” 

Rovanperä tanult a hibából 

0

Kalle Rovanperä hasonló helyzetben volt egy évvel ezelőtt a Horvát Rally előtt, hiszen akkor is vezette a világbajnokságot, azonban az aszfaltos verseny elején hibázott már. Tom Fowler, a Toyota Gazoo Racing műszaki igazgatója azonban úgy gondolja, tanult tavalyi hibájából fiatal honfitársa. 

Kalle Rovanpera tavaly a Monte-Carlo Rally és a finn Arctic Rally után hasonló helyzetben találta magát, mint idén, amikor a Monte és Svédország után vezeti a WRC pontversenyét. 2021-ben azonban már hat kilométer után balesetet szenvedett a Horvát Rallyn. Idén reméli a finn versenyző, hogy jobb eredményt tud elérni. 

“Már nagyon várom a horvát versenyt, de egyúttal remélem is, hogy az eredmény egy kicsit másabb lesz, mint tavaly – mondta Kalle Rovanperä a WRC hivatalos oldalának. –  Mivel tavaly már gyorsan a verseny elején kiestem, így nincs semmi tapasztalatom róla.

Idén előbb meg kell nézni majd, hogy mennyire tudok jól teljesíteni a versenyen. A Svéd Rally után nőtt az önbizalmam, sok pontot szereztünk a győzelemmel és elégedetten fejeztem be a versenyt.” 

A Toyota Gazoo Racing műszaki igazgatója, Tom Fowler szerint tanult Kalle Rovanpera a tavalyi balesetből Horvátországban. 

“Kalle nagyon intelligens versenyző – mondta Fowler. – Minden bizonnyal tanult a tavalyi balesetből. Ugyanakkor azt sem szabad elfelejteni, hogy a nehéz szakaszon ő indult elsőként. Mögötte rajtolva Sébastien Ogier is majdnem balesetet szenvedett abban a kanyarban.” 

A Horvát Rallyt április 21-24. között rendezik, a szervezők pedig 350 ezer nézőt várnak, akik számára a verseny mellett egyéb programokat is kínálnak. 

M-Sport: Minden felületen versenyképes lehet a Puma 

0

Az M-Sport csapatvezetője, Richard Millener szerint a Ford Puma Rally1 alvázának fejlesztését követően minden felületen versenyképes lesz. 

Az M-Sport az idén debütált hibrid Ford Puma Rally1 kifejlesztésénél különösen nagy figyelmet fordított az alváz kialakítására, mely Richard Millener szerint minden felületen versenyképessé teszi az autót. 

“Sok dolgon dolgoztunk ezzel az autóval – mondta az M-Sport csapatfőnöke. – Az egyik legnagyobb dolog az alváz, melynek megalkotása során sokat dolgoztunk, hogy a legjobb legyen és a legjobb legyen a geometriája. Sikerült növelnünk az autó sebességét és reakciókészségét, amire a pilóták korábban sokat panaszkodtak, mert a Fiesta lassabban reagált. Örülünk a murvás és az aszfaltos teljesítményünknek, ezért úgy gondolom, hogy idén minden felületen versenyképesek leszünk.” 

A WRC szezon legközelebb a Horvát Rallyval folytatódik, majd a Portugál Rallytól elkezdődik a murvás versenyek sorozata. 

“Minden versenynek megvannak a maga kihívásai. A Szardínia Rally típusú versenyek zökkenőmentesek, ezeken a forró, durva talaj lehet kihívás. Portugáliában megint más kihívást jelentenek a gyors és helyenként nagyon sima utak, melyek esőben különösen csúsznak.” 

Az M-Sport a Monte-Carlo Rallyn Sébastien Loeb révén nyerni tudott, míg Craig Breen a harmadik, Gus Greensmith pedig az ötödik lett. A havas Svéd Rallyn azonban Gus Greensmith érte el a legjobb eredményt, ugyancsak egy ötödik helyezéssel. 

Két verseny után Sébastien Loeb még mindig harmadik Gus Greensmith-t megelőzve, míg Craig Breen a hetedik helyen áll. 

A gyártók bajnokságában az M-Sport a második helyen áll a Toyota mögött és a Hyundai előtt. 

Sesks: Az ERC Open választása egy logikus lépés volt 

0

Martins Sesks magabiztos győzelmet aratott az ERC Open kategóriájában a Fafe Rallyn, mely a Rally Európa-bajnokság nyitó versenye volt. A lett versenyző elmagyarázta, hogy miért választotta ezt a kategóriát, amelyet csak a versenyeken értékelnek, bajnoki címet nem lehet szerezni. 

Martins Sesks tavaly a Junior WRC-ben a harmadik helyet szerezte meg, majd az idei évet már a Rally Európa-bajnokságon tervezi egy Rally2-es autónál 30 lóerővel gyengébb, Rally2-es Kittel szerelt Skoda Fabiával, mellyel a Fafe Rallyn magabiztosan nyert az ERC Open kategóriában és szerezte meg a verseny abszolút hetedik helyét. 

“Már a Junior WRC 2020-as második helye után gondolkoztunk, hogy mit tegyünk – mondta Martins Sesks az ERC honlapjának. – Akkor még nem volt megfelelő kategória Rally2-et Kittet használó, vagy Rally3-as autó számára. Az idei évre volt ajánlatunk Rally2-es autóval is, amivel az Eb-n és Vb-n is indulhattunk volna, de anyagi keretünk nem volt elég hozzá. Az ERC Open kategória a leglogikusabb döntésnek tűnt, mert a Rally2-es Kittet használó autó gyorsabb egy Rally3-as autónál és közel áll a Rally2-es autóhoz, miközben jóval olcsóbb annál. Egy Rally2-es Kittet használó autó esetében két versenyen is indulhatunk abból a pénzből, amivel egy versenyen tudnánk részt venni Rally2-es autóval.” 

A lett versenyző indul az Azori-szigetek Rallyn is a Skoda Fabiával, de az utána lévő programról még nem döntöttek. 

“A Fafe Rallyn megtapasztaltuk, hogy gyors ez az autó és kevésbé tűnt fel a lóerőhiány is. A verseny előtt nem tudtuk, hogy mire képes ez a Skoda, ezért arra törekedtünk, hogy ezt kitapasztaljuk. Ha már Lettországból eljöttünk egy ilyen messzi versenyre, akkor butaság lenne nem indulni az Azori-szigeteken is, ezért a Proracing Rally Teammel az ERC szezon első két versenyére állapodtunk meg, a folytatásról pedig később döntünk.” 

Az ERC Open kategória indulói nem szerezhetnek ERC pontokat és bajnoki címet, csupán a versenyeken értékelik őket.

Két Herczig az Azori-szigeteken 

0

A Rally Európa-bajnokság idei második versenyén, az Azori-szigeteken Herczig Norbert és fia, Herczig Patrik is rajthoz áll, ugyanakkor Csomós Miklósék nem indulnak. 

A március 25-27. közötti Azori-szigetek Rally a Rally Európa-bajnokság és a Portugál Rally Bajnokság második futama, valamint az Azori-szigeteki Bajnokság szezonnyitója lesz, ennek megfelelően sok jó versenyző adta le nevezését a murvás futamra. 

Az 1-es rajtszámot Armindo Araújo kapta, aki a Fafe Rallyn második helyen zárt a győzelmet megszerző Nil Solans mögött. A spanyol versenyző bár korábban elmondta, hogy leadta nevezését a második ERC futamra is, de a költségvetése nincs meg a versenyre, a nevezési listán pedig nem is szerepel. 

A Fafe Rallyn sokáig második helyen álló, majd harmadik helyen célba érő Georg Linnamae ugyancsak nem nevezett a versenyre. 

A 46 nevező páros között két magyar párost találunk, Herczig Norbert és Igor Bacigált az MRF Team versenyzőiként a 12-es rajtszámmal indulnak, míg Herczig Norbert fia, Patrik, valamint navigátora, Bán Viktor első idei ERC futamára készül a 35-ös rajtszámot viselő Renault Clio Rally5-tel, mellyel az ERC4-ben és a Toksport WRT által kiírt Clio Kupában is érdekeltek lesznek. 

Csomós Miklós és Nagy Attila a Fafe Rallyn megszerzett 10. helyezés után nem indul az Azori-szigeteken.

Az Azori-szigeteken 23 Rally2-es autó áll rajthoz, az ERC3-ban ketten, míg az ERC4-ben 11-en küzdenek meg. Az ERC Open kategóriában ugyancsak ketten indulnak, mivel a Fafe Rallyn a kategóriát magabiztosan nyerő Martins Sesks nem nevezett a kategóriába. 

Hideg Ádám: Amikor semmi nem jön be

0

Jó volt a tempója Hideg Ádámnak a WSK Super Master Series negyedik fordulóján, Sarnóban, a versenyszituációkat is jól kezelte, így minden adva volt, hogy Hideg Ádám jó eredményt érjen el. Csak éppen a négy előfutamban háromszor kilökték, negyedszerre pedig eltört a kipufogója. 

Nagyon komoly dolognak kell történnie Hideg Ádámmal, hogy ne jusson be WSK-futamon az OKJ kategória döntőjében. Az elmúlt versenyeken láthattuk, hogy a leglehetetlenebb szituációkból is felállt és beverekedte magát a döntőbe. Azonban a mostani helyzettel már ő sem tudott mit kezdeni. 

Az időmérőn csoportjában a 15. helyet szerezte meg, összesítettben pedig a 79 fős mezőnyben 44. lett. A négy előfutamból háromszor lökték ki a pályáról. Kétszer nem ért célba egyszer pedig a 16. helyig felküzdötte magát. A negyedik előfutamban pedig eltört a kipufogója, de mesterien kivédekezve 11. lett.

A warm upon sértetlenül úszott meg egy balesetet, amikor egy versenyzőtársa átrepült rajta. A B elődöntőben 16. lett, amivel egy kicsit javítani tudott a helyezésén, de így is a döntő előtti összesítésben 50. lett, amivel nem jutott be a döntőbe.

„Ezen a hétvégén tényleg összejött minden – mondta Hideg Krisztián, Ádám édesapja. – Az időmérőn elég nehéz csoportba került Ádám, de a helyezkedésén is kellene egy kicsit javítani. Ez jelenleg a gyenge pontja. 

Fotó: Hideg Team

Az előfutamokon háromszor is kilökték, negyedszerre meg eltört a kipufogója. Olyan hangja volt, hogy pontosan lehetett hallani, hol jár a pályán. Alulról kicsit nyomatékosabb lett a motor, de nagyon sok végsebességet veszített. Viszont nagyon szépen kivédekezte ezt a futamot.

A warm upon is belekeveredett egy balesetbe, de csak a sisakján lett egy guminyom, azon kívűl, Ádám és gokart is sértetlen maradt. Ez egy ilyen hétvége volt, háromszor kellett a vázat padra tenni, hogy helyre húzzák. 

Ádám viszont jól ment, ha az időmérőt jobban össze tudja rakni, akkor az eredmény is jönni fog.“

Hideg Ádám, OKJ eredményei
WSK Super Master Series, Sarno (Olaszország), 2022. március 11–13.

Résztvevők: 79
Időmérő futam: 15.
Időmérő: 44.
BD előfutam: 31. (kiesett)
CD előfutam: 16.
DE előfutam: 28. (kiesett)
AD előfutam: 11.
Előfutamok összesen: 54.
B elődöntő: 16.
Összesített eredmény a döntő előtt: 50.

Teljes eredménylista itt található.

WSK: Két legjobb magyar eredmény

0

Két magyar versenyző is eddigi legjobb WSK eredményét érte el a Super Master Series negyedik, egyben utolsó futamán. Molnár Martin az OKJ kategória döntőjében lett 18., Gáspár Benett pedig Miniben 17. 

Újra öt magyar versenyző állt rajthoz a WSK Super Master Seriesben. A négyfutamos bajnokság utolsó fordulóját a Nápoly közeli Sarnóban rendezték. 

A Mini kategóriában Gáspár Benett remekelt, az előfutamok után a 20. helyen állt, az elődöntőben 15., a döntőben pedig 17. lett. Ezzel 6 pontot szerzett, amivel 13-ra növelte pontjai számát és a bajnokság 27. helyén végzett. 

Gender Tomi a fejlődési szakaszában máshol tart, ő az elődöntő 26. helyén végzett, az összesen 79 fős Mini mezőnyben. 

Felemás eredményt hoztak a magyar versenyzők az OKJ (junior) kategóriában. Molnár Martin pályafutása legjobb WSK eredményét érte el a döntő 18. helyén. Ezzel 42-re növelte pontjai számát és a bajnokságban is a 18. helyen végzett. 

Fotó: WSK

A tempóval nem volt gond Hideg Ádámnál sem, ám a négy előfutamból háromszor kilökték, egyszer pedig a törött kipufogó hátráltatta, így az a ritka helyzet állt elő, hogy nem jutott döntőbe. Az elődöntő 16. helyével azonban így is szerezett egy pontot, így a bajnokságot 32 ponttal a 24. helyen zárta.

Szintén nehéz hétvégéje volt Krózser Menyának az OK kategóriában, ahol a váz, a gumik és a versenyző stílusa nem nagyon akart összhangba kerülni. Menya nagyon elkeseredett volt, de a csapata megnyugtatta, néha vannak ilyen hétvégék a gokartsportban. 

Fotó: MHH Kart Team

Menya az elődöntőben a 24. helyen végzett és ezúttal nem szerzett pontot, így a bajnokságot 13 ponttal a 30. helyen fejezte be. 

A WSK júliusban folytatódik a kétfutamos Euro Series-zel. Az OKJ és OK mezőny azonban nem sokat pihenhet, hiszen március 24–27-én kezdődik a négy futamos Champions of the Future sorozat a portugáliai Portimaóban. 

Magyar versenyzők eredményei a WSK Super Master Series 4. futamán, Sarnóban

Mini
Gáspár Benett, döntő 17.
Gender Tamás, elődöntő 26. 

OKJ
Molnár Martin, döntő 18.
Hideg Ádám, elődöntő 16.

OK
Krózser Menya, elődöntő 24.

Magyar versenyzők végső helyezése a WSK Super Master Seriesben

Mini
27. Gáspár Benett 13 pont

OKJ
18. Molnár Martin 42 pont
24. Hideg Ádám 32 pont

OK
30. Krózser Menya 13 pont

Teljes eredménylista itt található.