back to top
2024. november 25. 12:33
Kezdőlap Blog Oldal 1087

A Hyundai új teszthelyszínt talált 

0

A Hyundai új teszthelyszínt talált, Alzenau környéke után az új helyszín a finn Jamsa lett, mely a Finn Rally otthonát jelentő Jyvaskylától 60 km-re van. 

A hibrid rendszer bevezetése új szabályokat is hozott a WRC-be, mely lehetőséget ad új teszthelyszín kijelölésére is, ahol fejlesztési munkálatok is folyhatnak.  

A koreai gyártó keresett is egy új helyszínt ezen munkálatoknak és az új helyet Finnországban, Jamsában találta meg, mely 60 km-re van a Finn Rally központjától Jyvaskylától, az Ouninpohja szakasz küszöbén. A helyszín ugyancsak közel van a Pihlajakoski és Paijala gyorsági szakaszokhoz. 

“Az FIA szabályozás változása lehetővé tette, hogy legyen egy központunk és legyen egy olyan központunk, ahol a különböző dolgokat ellenőrizhetjük. – mondta Julien Moncet, a Hyundai Motorsport csapatigazgató-helyettese a WRC hivatalos oldalának. Erre a feladatra Finnország lesz a legalkalmasabb, ezért ide költöztünk.” 

Az új helyszín teszt szakaszai Jamsa környékén vannak, és ilyen körülményeket eddig csak a Toyota Gazoo Racing élvezhetett. 

Az új szakaszok alkalmasak a téli versenyekre való készüléshez és persze a finn WRC futamra való készülésre, és gyors versenyekre való tesztekre is. 

A Hyundai számára el is kell a jó felkészülésre alkalmas helyszín, hiszen a Montén rengeteg probléma után, csak Thierry Neuville tudott célba érni, míg Ott Tanak és Oliver Solberg kiállni kényszerült. 

Rovanpera javítana Svédországban 

0

Kalle Rovanpera számára nehezen indul a Monte-Carlo Rally, amit végül a negyedik helyen és a harmadik legtöbb ponttal fejezett be, azonban a finn toyotás nem elégedett és javítana a Svéd Rallyn. 

 Kalle Rovanpera elég nehezen szokta meg a Montén az új Toyota GR Yaris Rally1-et, azonban miután sikerült stílusára formálni az autót, végül három szakaszt tudott nyerni, köztük a Power Stage-t is, így végül Sébastien Loeb és Sébastien Ogier mögött a harmadik legtöbb ponttal zárta a WRC szezonnyitót.  

Ennek köszönhetően a két francia világbajnok távollétében pedig elsőként kell majd rajtolnia a Svéd Rally első napján. 

A fiatal finn versenyző számára azonban most egy sokkal otthonosabb közeg jön, havas pályákon lesz lehetősége javítani a Monte negyedik helyét követően. 

“Természetesen, Svédországban igyekszek majd jobb munkát végezni – mondta Kalle Rovanpera a Rallit.fi oldalnak. – A Montén mutatott rajton nem lesz nehéz javítani, már a svéd verseny elején igyekszünk majd jó tempóban vezetni. Törekedni kell arra, hogy az autóban a lehető legjobban érezzük magunkat és reménykedni kell, hogy a teszthez közeli körülmények legyenek a versenyen is, valamint, hogy az autóval nem legyenek problémák. A teszten néha nem voltak jó érzéseim az autóban és a vezetésistílus sem volt teljesen jó, de remélhetőleg később ezen tudunk változtatni.” 

Rovanpera a 2020-as Svéd Rallyn, kevésbé havas körülmények között szerezte első dobogós eredményét, majd a tavalyi Arctic Rallyn a második helyen zárt a Hyundai észt versenyzője, Ott Tanak mögött.

A Svéd Rallyn 19 szakasz vár a versenyzőkre, a versenytáv pedig 303.74 km lesz.

A Svéd Rallyt másfél hét múlva rendezik Umea környékén. 

Bertelli mégsem indul Svédországban 

0

Lorenzo Bertelli kihagyni kényszerül a Svéd Rallyt, melyen először vezette volna az M-Sport Ford Puma Rally1-es autóját. 

Lorenzo Bertelli lett volna az első privát induló Rally1-es autóval, amikor a Svéd Rallyn versenyzett volna, azonban az olasz versenyző mégsem tud rajthoz állni a WRC idei második versenyén. 

Az ok: a Milánói Divathét. 

Lorenzo Bertelli édesanyja ugyanis, Miuccia Prada, a Prada divatház pedig a divathét helyszíne. 

A svéd versenyt így lemondani kényszerült Lorenzo Bertelli, azonban bízhatunk benne, hogy hamarosan másik versenyre nevez be. 

Az M-Sport így három Pumát állít rajthoz Svédországban, Craig Breen, Gus Greensmith és Adrien Fourmaux vezethet egy-egy Rally1-es autót. 

 

Lorenzo Bertelli korábban hatszor indult a Svéd Rallyn, 2013-ban egy N-csoportos Subaruval, egy évvel később egy Ford Fiesta R5-tel, majd 2015 és 2017 között már egy Ford Fiesta RS WRC-t vezethetett. 2019-ben pedig egy 2017-es fejlesztésű Ford WRC-t is kipróbálhatott. 

A 34 éves olasz versenyző 2011-ben indult először WRC futamon, és eddig 62 versenyen állt rajthoz. Legjobb eredményét a 2016-os Mexikó Rallyn érte el, ahol nyolcadik helyen ért célba. A 2014-es Szardínia Rallyn kilencedik, a 2015-ös Finn Rallyn és Wales Rallyn pedig a 10. Helyen ért célba. 2016-ban az Ausztrál Rallyn ugyancsak a tizedik helyen zárt. 

Bertelli eddig kilenc pontot gyűjtött karrierje során a WRC-ben. 

 

WSK: Négy magyar jutott döntőbe

0

Küzdelmes hétvégéje volt a magyar versenyzőknek a WSK Super Master Series második futamán, Lonatóban. Az igen harcos futamok során az öt magyar résztvevőből négyen jutottak döntőbe. Krózser Menya legjobb OK eredményét érte el, míg Gáspár Benett megszerezte idei első Mini pontjait. 

Rendhagyó módon a harmadik futamra is Lonatóban maradt a WSK mezőnye, ahol a szezonnyitó önálló verseny, a Champions Cup után a négyfutamos Super Master Series első két versenyét is rendezték. A magyar színeket öten képviselték, OK (Senior) kategóriában Krózser Menyhért, OKJ-ben Hideg Ádám és Molnár Martin, míg Miniben Gáspár Benett és Gender Tamás.

Ahhoz képest, hogy mindössze harmadik WSK futamát teljesítette Krózser Menya az OK kategóriában, nagyon jól szerepelt. Az elődöntőben hatodik lett – ami az eddigi legjobb OK eredménye – és a döntőben is megvolt az esélye egy jó helyezésre, ám kétszer is kilökték, de ennek ellenére a 15. helyig felkapaszkodott. Menya ezzel 10 pont szerzett és 13 ponttal a bajnokság 20. helyén áll. 

Nagyon fel volt bolydulva a junior (OKJ) mezőny, volt olyan előfutamuk, ahol nem kevesebb, mint húsz versenyző esett ki. 

Fotó: Hideg Team

Hideg Ádám nagyon biztatóan kezdett, de az időmérőn tempót veszítette, amit csapata egy vázcserével orvosolt. Az első előfutamában pedig egy baleset miatt kiesett. Innen már a döntőbe jutás is komoly fegyvertény lett volna. Ádám azonban szárnyalt és beverekedte magát az elődöntőbe. Itt ötödiknek futott be, de két büntetés miatt végül 22. lett, a döntőben pedig további pozíciókat javítva a 19. helyet szerezte meg. 

Molnár Martin számára sem volt túl biztató a tempó az időmérőn, de még az előfutamok során sem, amit végül a csapat egy motorcserével próbált megoldani. Meg is lett az eredménye, Martin az elődöntőben a 15. helyről rajtolva 9. lett. A döntőben azonban balesetbe keveredett és kiesett. 

Fotó: Molnár Martin

A Mini kategóriában Gáspár Benett jutott be a döntőbe, ahol a 24. lett. Az elődöntőben pedig az igen előkelő 10. helyen végzett, amivel megszerezte idei első négy bajnoki pontját. 

Gender Tamás szintén Mini kategóriában az A elődöntő 26. helyén zárt. 

A WSK Super Master Series harmadik futamát március 3–6-a között rendezik La Concában.

WSK Super Master Series 2. futam, Lonato, 2022. február 10–13.
(magyar eredmények)

Mini
Gáspár Benett: döntő: 24.
Gender Tamás: A elődöntő: 26.

OKJ
Hideg Ádám: döntő: 20.
Molnár Martin: döntő: 33. (kiesett)

OK
Krózser Menyhért: OK döntő: 15.

WSK Super Master Series bajnokság állása
(magyar eredmények)

Mini
28. Gáspár Benett 4 pont

OKJ
15. Hideg Ádám 31 pont
20. Molnár Martin 12 pont

OK
20. Krózser Menyhért 13 pont

Teljes eredménylista itt található.

Orfű Rally: Megjelent a versenykiírás 

0

Megjelent az Orfű Rally, a Rally2, a Rally3 és a Historic bajnokságok szezonnyitójának versenykiírása. A futam egyben nagyszerű lehetőség a Rally1-es versenyzők számára a Salgó Rally előtti tesztelésre. 

Március 18-19-én rendezik az Orfű Rallyt, amely Rally2-es, Rally3-as és Historic bajnoki futam, valamint egy éles tesztlehetőség a Rally1-es versenyzők számára a Salgó Rally előtt. 

A verseny tavaly lett először megrendezve akkor a járvány miatt nézők elől elzárt rendezvény volt és az Abaliget–Magyarhertelend, valamint a Hetvehely–Kővágótőttős szakaszokon zajlott. 

Idén némileg módosul az útvonal. Amíg a hetvehelyi pálya fordított irányban került a programba, addig az Abaliget–Árpádtető szakasz teljesen új lesz a tavalyi évhez képest. 

Az Orfű Rallyn a Rally2, Historic és tesztelők mezőnye háromszor, míg a Rally3 és Regularity mezőnyök kétszer teljesítik a pályákat. 

A verseny nevezési ideje március 9. 24 óráig tart, derül ki a versenykiírásból.

A verseny időterve 
07:18 Gy1 Abaliget-Árpádtető (14,95 km)
08:21 Gy2 Kővágótőttős-Hetvehely (10,47 km)
10:39 Gy3 Abaliget-Árpádtető (14,95 km)
11:42 Gy4 Kővágótőttős-Hetvehely (10,47 km)
14:00 Gy5 Abaliget-Árpádtető (14,95 km)
15:03 Gy6 Kővágótőttős-Hetvehely (10,47 km) 

Az Orfű Rallyt ilyen néven tavaly rendezték meg először, akkor a következő eredmények születtek a különböző kategóriákban  

Rally2 
1. Ifj. Fogarasi Attila / Toloczkó Péter Honda Civic Type-R 43:03,4
2. Zsebe Gábor / ifj. Mohácsi László Skoda Felicia +25,9
3. Péter Pál / Varga Kristóf Honda Civic Type-R +49,5 (0:10)  

Historic 
1. Wirtmann Ferenc / Kerekes József Ford Escort RS2000 MkII 37:52,5
2. Fehérvári Csaba / Aczél András Mitsubishi Galant VR-4 +31,8
3. Kalapács Zsolt / Kalapács Kornél Opel Kadett GT/E +1:44,7  

Rally3
1. Dénes Szabolcs / Pazaurek János Lada 2101 29:22,3
2. Pallaghy Botond / Szalay Sándor Peugeot 205 GTI +2,2
3. Hajdú Zoltán / Horváth Attila Lada 21013 +9,5  

Teszt 
1. Turán Frigyes / Bagaméri László VW Polo GTI R5 37:41,2
2. Grzegorz Grzyb / Adrian Sadowski (POL) Skoda Fabia Rally2 evo +10,7
3. Hadik András / Kertész Krisztián Ford Fiesta Rally2 +35,9 

Meeke teszteli az új Skodát 

0

Kris Meeke vezetésével teszteli a Skoda Motorsport a vadonatúj Skoda Fabia Rally2-t, melynek megjelenése hamarosan várható. 

Kris Meeke Skodával indult a hétvégi Katar Rallyn, a Közel-Kelet Rally Bajnokság második versenyén, ahol a harmadik helyet szerezte meg, miután az első napon borult és másfél percet vesztett, majd a második napon autójának felfüggesztése sérült meg, ami további időveszteséghez vezetett. 

Az észak-ír versenyző múlt héten megerősítette, hogy teszteli a Skoda Motorsport legújabb Rally2-es autóját, melyen már Csehországban, Franciaországban és Spanyolországban is vezetett murvás és aszfaltos utakon. 

Az új Skodával, ha már lehetséges lesz a versenyzés Meeke ERC futamon is rajthoz állhat. 

“A Vadonatúj Skoda Fabia Rally2 az utcai modell harmadik generációjának piacra kerülésekor válik elérhetővé – áll a Skoda Motorsport közleményében, melyben Michal Hrabánek beszélt az új rally autóval kapcsolatban. – A vadonatúj Rally2-es Skoda fejlesztési és tesztelési szakaszba lépett már. Technikusaink a már elérhető Skoda Fabia Rally2 evo projekt know-how-jára és szakértelmére építhetnek, mely nagyon sikeres világszerte.” 

Tavaly augusztusig a Skoda Motorsport már több, mint 400 darab R5-ös, Rally2-es és Rally2 evo autót értékesített. Az új versenyautó megjelenéséről nem árultak el részleteket. 

A Skoda mind a világbajnokságokon, kontinensbajnokságokon és nemzeti bajnokságokon is az egyik legsikeresebb autó lett megjelenése óta. 

Tavaly A WRC2-ben és az Eb-n is Skodával szerzett bajnoki címeket Andreas Mikkelsen. 

Svéd rallycross-versenyzőnőt igazolt az Extreme E

0

Miután a Xite Energy meghosszabbította partnerségét az Extreme E-vel, a tulajdonos Oliver Bennett bejelentette a női pilótát saját csapatánál.

Az energiaitalos csapat utolsó volt a tavalyi szezonban, a legjobb helyezésüket pedig az első, furcsa lebonyolítással rendelkező futamon szerezték meg.

„Nem hiszem, hogy láttuk a Xite Energy Racing legjobb formáját tavaly. A szervezők javítottak az autón, reméljük, Klara és én ki tudjuk használni ezt Szaúd-Arábiában.” összegezte röviden a rallycross-os múlttal rendelkező Bennett.

Az említett csapattárs pedig Klara Anderssont takarja, a svéd rallycross bajnokság kategória győztesét, aki tavaly már tesztelte az autót Szardínián. A hölgy 2021-ben már a világbajnokságon is bemutatkozott Spában, a Nürburgringen pedig a döntőben nyolcadik lett.

Ezzel Andersson a negyedik svéd pilóta lesz a mezőnyben, és a harmadik közülük – Kristoffersson és Timmy Hansen után –, aki kifejezetten rallycrossos háttérrel rendelkezik.

„Már várom ezt a teljesen új kihívást – kezdte Andersson. – Nagyon hálás vagyok, és mindent beleadok majd a sivatagban.” – utalt az első versenyre (Desert X-Prix), ami helyszínt igen, de országot nem váltott.

Idén nem Al’Ula sivatagában lesz a pálya, hanem az épülő mesterséges, vonalszerű város (Neom) közelében.

A jövő heti verseny előtt már csak egy Extreme E csapat nem jelentette be a felállását, a Jenson Button által futtatott JBXE.

Az Extreme E idei csapatfelállása

Csapat Női pilóta Férfi pilóta
🇬🇧 McLaren 🇳🇿 Emma Gilmour 🇺🇸 Tanner Foust
🇺🇸 Andretti United 🇬🇧 Catie Munnings 🇸🇪 Timmy Hansen
🇬🇧 Veloce 🇪🇸 Christine GZ 🇿🇦 Lance Woolridge
🇬🇧 X44 🇪🇸 Cristina Gutiérrez 🇫🇷 Sébastien Loeb
🇩🇪 Abt Cupra 🇪🇸 🇩🇪 Jutta Kleinschmidt 🇶🇦 Nasser Al Attiyah
🇩🇪 Rosberg 🇸🇪 Mikaela Ahlin-Kottulinsky
🇸🇪 Johan Kristoffersson
🇺🇸 Ganassi 🇺🇸 Sara Price 🇺🇸 Kyle Leduc
🇪🇸 Acciona Sainz 🇪🇸 Laia Sanz 🇪🇸 Carlos Sainz
🇪🇸 Xite Energy 🇸🇪 Klara Andersson 🇬🇧 Oliver Bennett

Hideg Ádám nagyon mentett

0

Első elődöntő győzelme után nagy reményekkel és a bajnokság negyedik helyéről várta Hideg Ádám a WSK Super Master Series második futamát, Lonatóban. Az edzéseken nagyon gyors volt, ám az időmérőn hirtelen tempót veszített, majd az első előfutamon egy balesetbe keveredett és kiesett. De nem adta fel, innentől kezdve minden futamán több helyezést is javított. 

Lonatóban folytatódott a WSK Super Master Series a második futammal. A pálya két héttel korábbról már ismerős volt Hideg Ádámnak, aki a DPK Racinggel együtt dolgozva jó beállításokkal várhatta az időmérőt. 

Fotó: Hideg Team

Itt azonban hirtelen tempót veszített. A futamán 17. lett, míg összesítettben a 49. helyet szerezte meg. Csapata az időmérő után vázat cserélt Ádámnak, amitől meg is jött a tempója, de az első előfutamon mindjárt egy szerencsétlen ütközésbe keveredett. Ketten összeakadtak előtte, őt pedig hátulról beletolták a két gokartba és kiesett. A csapat a második vázat is kicserélte. 

Ekkorra már Ádám olyan hátrányba került, ami akár vert helyzetet is jelenthetett volna, de nem adta fel. Az előfutamok során a 19 és 20. helyről indult, és tört előre: 11., 4. és 14. helyezéseket szerezve. Főleg az utolsó előtti előfutama volt nagyon erős, ahol nem kevesebb, mint 15 pozíciót javított. 

Fotó: Hideg Team

Ez egyben azt is jelentette, hogy az egy kiesése ellenére is elődöntőbe verekedte magát. Itt jól szerepelt, az igen előkelő 5. helyen ért célba, de a beesett spoilere és egy előzési manőver miatt összesen nyolc másodperc büntetést kapott, amivel 22. lett. A döntőben 14 pozíciót javítva szerezte meg a 19. helyet. 

„Jó volt a tempóm és jó volt a gokart is – kezdte Hideg Ádám. – Az időmérőre sajnos tempót vesztettünk, amit a vázcserével sikerült megoldani, az első futamban pedig beletoltak a többiekbe, elgörbült a váz úgyhogy megint ki kellett cserélni. 

Fotó: Hideg Team

Onnantól kezdve tulajdonképpen jól ment minden. Az elődöntőben még a rajt előtt esett be a spoiler, ott el is dőlt a futam. Egy kicsi hiányzott ahhoz, hogy ez a mostani is jó hétvégénk legyen. A tempónk viszont jó, a csapat nagyon jó, legközelebb az eredmény is jobb lesz.“ 

Hideg Ádám, OKJ eredményei
WSK Super Master Series, 2. futam, Lonato (Olaszország), 2022. február 10–13.

Résztvevők: 90
Időmérő futam: 17.
Időmérő: 49.
BD előfutam: 30. (kiesett)
CD előfutam: 11.
DE előfutam: 4.
AD előfutam: 14.
Előfutamok összesen: 30.
B elődöntő: 22.
Döntő: 19. 

WSK Super Master Series helyezése a második futam után:
15. Hideg Ádám 31 pont

Teljes eredménylista itt található.

Salgó Rally: Egy nap, kilenc szakasz 

0

A Salgó Rally, amivel kezdődik a Rally1-es bajnokság 2022-ben, idén egy napos lesz és kilenc szakaszból fog állni. 

A Salgó Rally lett volna tavaly is a szezonnyitó verseny, azonban ez a járvány miatt változott és a rendezvényt júniusra kellett halasztani. 

Idén a jelen tervek szerint azonban valóban meg lehet tervezni a nagy hagyománnyal rendelkező versenyt a Rally1-es szezon első futamaként. 

A Salgó Rally érdemi része március 26-án kerül sorra, amikor három pályát háromszor kell teljesíteni a mezőnynek, ez pedig 104,1 km versenytávot fog jelenteni. 

A versenyen egy 7,4, egy 10,5 és egy 16,8 km-es szakasz vár a versenyzőkre. 

A versenyzők március 10. 24 óráig tudnak nevezni az idei rendezvényre. 

A Salgó Rally legeredményesebb versenyzői Ferjáncz Attila, Ranga László és ifjabb Tóth János, akik egyaránt három alkalommal tudtak nyerni. 

A jelenleg aktív versenyzők közül Csomós Miklós, Herczig Norbert, Matics Mihály büszkélkedhet egy-egy győzelemmel. Címvédőként Csomós Miklós indulhatna a versenyen. 

A legtöbb dobogós eredmény tekintetében Ferjáncz Attila és Ranga László hét-hét dobogós eredménnyel a legsikeresebb. 

A versenyen való indulás tekintetében azonban Keszler Mátyás tartja a rekordot 20 részvétellel. 

A tavalyi versenyen Csomós Miklós és Nagy Attila Skoda Fabia R5-tel szerezte meg a győzelmet, a fordos Hadik András és Kertész Krisztián, valamint a cseh skodás Jan Kopecky és Jan Hlousek előtt. 

WSK: Menya legjobb OK eredménye

0

Mindössze harmadik versenyét teljesítette Krózser Menya a WSK sorozat OK kategóriájában, de nyugodtan állíthatjuk róla, hogy hétről hétre fejlődik. A Super Master Series második futamán, Lonatóban már az elődöntőben és döntőben is pontot szerzett, így összesen 10 ponttal gazdagodott a hétvége alatt, ami az eddigi legjobb OK eredménye. Azonban a tapasztalatok ennél is fontosabbak voltak az MHH Kart Team versenyzője számára. 

Maradt a WSK mezőny Lonatóban, ahol két héttel korábban a Super Master Series első futamát rendezték, most pedig a másodikat. Előnyös volt ez Menya számára, aki tulajdonképpen két hete debütált a svéd Ward Racingnél és sokmindent akkor tudott kipróbálni először éles versenykörülmények között. 

Fotó: MHH Kart Team

Ezeket a tapasztalatokat tudta most felhasználni. A szabadedzéseken ezúttal is nagyon gyors volt, hamar kitesztelték a megfelelő beállításokat, így nagy várakozással tekintettek az időmérőre. Itt nagyon nehéz jól helyezkedni. Menyának sem sikerült tökéletesen és a csoportjában a 12. időt futva a 60 fős OK mezőny 23. helyét szerezte meg. 

Az előfutamok során az első rajtjában külső ívre szorult, ahol veszített pár pozíciót. A másodikban kilökték és az utolsó helyről kapaszkodott fel. A harmadikban a lehűlt levegő miatt nem működött a beállítsa. A három előfutamban a 10., 13. és 9. helyet szerezte meg. 

Az A elődöntőben a 10. helyről rajtolt, négy pozíciót javított és a hatodik helyen ért célba, ami a legjobb eredménye volt WSK-futamon, OK kategóriában. Ezért nyolc pont járt. 

Fotó: MHH Kart Team

A döntőben is megismételhette volna Menya ezt a bravúrt, ám kétszer is kilökték, így szinte a mezőny végéről kapaszkodott fel a 15. helyre, amivel két bajnoki pontot mentett. 

A hétvége során összesen 10 pontot szerzett, a bajnokságban pedig két futam után 13 ponttal a 20. helyen áll. 

„Nagyon sokat léptünk előre a héten – mondta Menya. – Két hete például még csak nagyon óvatosan merte feltenni a csapat a két új gumit a gokart egyik oldalára. Ezzel most már semmi problémánk nem volt. 

Fotó: MHH Kart Team

A tempónk, a beállítás és a gokart is nagyon jó volt. Az időmérőn a leggyorsabb körömben most is feltartottak. Nehéz egy ilyen mezőnyben jól helyezkedni, de előbb-utóbb ez is meglesz. 

A harmadik előfutamban lement a nap, lehűlt az aszfalt és egyáltalán nem volt tapadásom. Ezen javítanunk kell a következő versenyre. 

Az elődöntő jól sikerült és szerintem a döntőben is jól mentem, de kétszer is kilöktek. Másodszorra a mezőny végére estem vissza, innen kapaszkodtam fel a 15. helyre, ami ahhoz képest, hogy kilöktek, nem rossz eredmény. 

Fotó: MHH Kart Team

Nagyon jó a csapat, nagyon jól tudunk együtt dolgozni, hétről hétre érzem, hogy egyre jobban beletanulok az OK kategóriába. Minden adott ahhoz, hogy a következő versenyen még jobb eredményt érjek el.“

A WSK Super Master Series március 4–6-a között folytatódik La Concában. 

Krózser Menyhért, MHH Kart Team, OK (Senior)

Résztvevők: 60
Időmérő csoport: 12.
Időmérő összesített: 23.
CD előfutam: 10.
AC előfutam: 13.
BC előfutam: 9.
Előfutamok összesítve: 19.
B elődöntő: 6.
Döntő: 15.
WSK Super Master Series bajnokság helyezése: 20., 13 ponttal

Teljes eredménylista itt található.