back to top
2025. augusztus 05. 07:20
Többi
    Kezdőlap Blog Oldal 1206

    Herczig Norbi összegezte a Lengyel Rally tapasztalatait

    0

    Herczig Norbert és Igor Bacigál tizedik helyen ért célba az ERC idei negyedik versenyén. A ŠKODA Rally Team MRF Tyres Hungaria párosa a nagyon erős mezőnyben ezzel az eredménnyel hét európa-bajnoki pontot szerzett.

    Jól kezdte a versenyt Herczig Norbert és Igor Bacigál, mert a sikeres teszt után a nagyon fontos kvalifikáción is nagyszerűen autóztak, és negyedikek lettek. Az első gyorsasági szakaszon pedig egy apró incidens megzavarta őket a szinkronpályán.

    „A külső ívre kerültünk, és az innen rajtolókra az első kanyarban a belső íven haladó páros rászórta a kavicsokat. Két helyen is megrepedt a szélvédőnk, ami nem volt komoly gond, de egy pillanatra kizökkentett a ritmusból. Ennek ellenére ez a gyorsasági is jól sikerült, kellemes bemelegítés volt a pokoli gyors pályákkal ránk váró két versenynapra” – mondta Herczig Norbert.

    A jó rajtpozíció ellenére az első napon nem ment annyira jól Norbiéknak mint ahogy azt az addig történtek előrevetítették, ráadásul egy büntetés miatt is hátrébb kerültek.

    „Volt egy félreértés a menetlevél cserénél az egyik gyűjtőállomáson. A versenybírók nem a mi javunkra ítéltek, így sajnos veszítettünk egy percet. Ha ez nincs, akkor a kilencedik pozícióban fordultunk volna a vasárnapra, ami nyilván nagyobb lendületet jelent. Ennek ellenére nem voltam elégedett a tempónkkal. Nagyon sokat dolgoztunk, de ez inkább arról szólt, hogy próbáltuk megismerni az abroncsokat. A teszt sajnos erre nem elég, az első versenynap kell ahhoz, hogy magabiztosabbak legyünk” – mondta Herczig Norbert a szombat történéseiről.

    A vasárnapi versenynapon már látszott a tapasztalatgyűjtés eredménye, a tempó megnőtt, és egy egészen érdekes adatra is fény derült.

    „A szakaszok első részidő mérési pontjainál rendre a legjobb háromban voltunk, utána veszítettünk több időt. Gyakorlatilag az első öt kilométerig az élen megyünk, és utána marad bent néhány másodperc. Elképesztően erős a mezőny, ezért pár másodperc már több pozíció hátrányt jelent. Elemeznünk kell még ezt a helyzetet, de elsőre azt mondanám, hogy a gumikkal kapcsolatos tapasztalat hiányára vezethető vissza. Ettől eltekintve szinte zavartalan versenyt futottunk, rengeteget dolgoztunk, a Skoda Fabia Rally2 evo tökéletesen működött. A szinte zavartalan verseny esetén arra gondoltam, hogy az utolsó előtti gyorsaságin volt egy hajmeresztő kalandunk. Körülbelül 170-es tempónál tervezetten megúsztattam az autót, de a pálya állapota már olyan volt, hogy nagyobbat csúszott a kelleténél, és egyenesen egy farakás felé rohantunk. Már fel is kiáltottam, de szerencsére hajszállal elcsúsztunk mellette, és folytatni tudtuk. Ha valaki felvette, akkor biztosan bekerül az összefoglalókba, mert kívülről nagyon látványos lehetett” – mondta Herczig Norbert.

    Herczig
    Fotó: @World / Red Bull Content Pool

    A ŠKODA Rally Team MRF Tyres Hungaria párosa így végül tizedik helyen ért célba a Lengyel Rallyn, ezért hét bajnoki pontot kaptak. A célba érés és a top 10-es eredmény tehát sikerült, de Norbi mégsem volt elégedett a verseny végén.

    „El kell ismerni, hogy nem ezért jöttünk. Jobb eredményre számítottam, és ha nincs a büntetés, akkor megint harcolhattunk volna az ötödik helyért. Persze az autósportban nincs ha, így most meg kell elégednünk ezzel az eredménnyel. Azt tudtuk, hogy nem lesz könnyű évünk, mert nagyon hiányoznak az ERC futamok közötti tesztversenyek. A csapattársaink mind mennek a hazai bajnokságban, vagy sokkal többet tudnak tesztelni. Az MRF folyamatosan fejleszti a gumikat, szinte minden versenyen új abroncsokat kapunk, amiket a gyorsaságikon tudunk igazán megismerni. Ehhez pedig idő kell. Tudtuk, hogy ez vár ránk, de ha egészen őszinte vagyok, azt kell mondanom, hogy abban bíztam, hogy kicsit könnyebb lesz. Ennek ellenére itt vagyunk, pontokat szerzünk, és aki érti a rallyt az látja, hogy ebben a mezőnyben mennyire kicsik a különbségek, így elég lesz egy minimális előrelépés, hogy ott legyünk ahol szeretnénk” – összegezte Herczig Norbert nem csak a Lengyel Rallyt, hanem az év első négy versenyét is.

    Változott a Watz Rally eredménye 

    0

    Az utolsó szakasz után büntetéseket osztottak ki több versenyzőnek, így változott a Rally3-as Watz Rally eredménye

    A Rally3-as bajnokság idei harmadik futamának, a Watz Rallynak utolsó szakasza után öten is büntetést kaptak, ez pedig befolyásolta a verseny végeredményét is. 

    Zákányi János és Vidécz Zsolt, valamint Bíró Gergő és Bíró Balázs eredménye nem változott, így a ladás és opeles kettős szerezte meg az első két helyet, kettejük között pedig 5,4 másodperc döntött. 

    A harmadik helyen Geng Bence és Geng Ferenc zárt, azonban 10 másodperces büntetéssel 22,9 másodperc lett a hátrányuk. 

    Kubovics István és Géringer Zoltán, Rácz Gábor és Szijártó Róbert, valamint Spéder Bence és Koroknai Dániel sem kapott büntetést, ők a negyedik, ötödik és hatodik helyen zártak. 

    A hetedik helyen záró TEJCSI és Fodor Csaba, valamint Lengyel István és Göbölös Péter mögé Takács István és Takács István lépett a kilencedik pozícióba, míg a 10. helyen Fábián Lóránt és Ihász László ért célba, annak ellenére, hogy a záró szakaszt követően még 10 másodperc büntetést kapott, így összesen 20 másodperc büntetésük lett. 

    Békési Richárd és Bernát Martin Zsolt ugyanakkor a hetedik helyről a 12. helyre csúsztak, miután 20 másodperc büntetést osztottak ki nekik. 

    A büntetések nagy része lassítóban történt hibázás után kerültek kiosztásra. 

    Végeredmény

    Éjjel a csapat, nappal Kiss Norbi tett csodát a Hungaroringen

    0

    Szombaton este még az is kérdéses volt, hogy egyáltalán megjavítható-e Kiss Norbi versenykamionja. Azok után, hogy a Révész Racing pilótája megnyerte az első versenyt, a második rémálomszerű volt. A rajt utáni első kanyart követően többen is nekimentek, a versenygép pedig csúnyán megsérült.

    A baleset során futóművek tönkrementek, a kabinon pedig hatalmas lyuk tátongott. A csapat erejét mutatja viszont, hogy a szerelők egész éjjel dolgoztak, hogy megjavítsák a kamiont. Mindez olyan jól sikerült, hogy vasárnap már ismét Kiss Norbi volt a leggyorsabb, és az első versenyt nagy fölénnyel meg is nyerte. Kiszállva az autóból több ezren ünnepelték a lelátón, ő pedig azonnal a csapatra mutatott.

    „Nagyon hálás vagyok a fiúknak, mert egész éjszaka azon dolgoztak, hogy újra versenyképessé tegyék az autót. Ez sikerült, köszönet érte mindenkinek, aki ebben segített. Igazi csapatmunka volt a mostani győzelem” – mondta boldogan Kiss Norbert a verseny után.

    És még nem volt vége a napnak. A második, fordított rajtrácsos verseny során a nyolcadik helyről rajtolt a Révész Racing pilótája, és szép előzések után elsőként intette le a kockás zászló.

    Kiss Norbi
    Fotó: Bóta Márti // Révész Racing

    „A tegnapi nap úgy tűnik tanulságos volt, mert ezúttal mindenki óvatosabb volt. Nem értünk egymáshoz az előzések során, így tiszta futamom volt. Ez sokkal jobb élmény volt, mint a szombati! Nem győzöm hangsúlyozni, hogy elképesztő volt a csapat, hogy ilyen törések után is egy versenyképes gépet kaptam tőlük. Köszönöm – értékelt Kiss Norbert a verseny után.”

    A hétvége után érthetően boldog volt a csapat tulajdonosa is.

    „A csapat és Norbi is nagyot küzdött a hétvégén. De épp ezért választottuk őt pilótának, mert tudtuk, hogy soha nem adja fel, még akkor sem, amikor úgy tűnik, hogy vége. Sokat dolgoztak a fiúk az autón, ezért a diadalért” – mondta Révész Bálint.

    A magyar pilóta így három győzelemmel zárta a Hungaroringen töltött hétvégét, és folytatta jó szereplését a kamion Európa-bajnokságban.

    László Martin idei legjobb eredményét érte el a Lengyel Rallyn 

    0

    A Kanári-szigetek Rally hetedik helye után László Martin és Berendi Dávid a hatodik helyen ért célba a Lengyel Rally junior mezőnyében. 

    A szezonnyitó Kanári-szigetek Rally után igen népes mezőny indult a Lengyel Rally ERC4 Junior mezőnyében, ahol 15-en álltak rajthoz. A kategóriában ismét szoríthattunk magyar indulónak, László Martinnak és Berendi Dávidnak, akik egy Renault Clio Rally4-gyel küzdöttek meg a bajnoki pontokért. 

    László
    Fotó: Josef Petru

    A szezonnyitó hetedik helye után Lászlóék az első napot a hetedik helyen zárták, amit a második napon tovább tudtak javítani és végül a hatodik helyet szerezték meg, így idei legjobb eredményükkel zártak. 

    „Nagyon kemény verseny volt és nagyon kemény ellenfeleink vannak – mondta Berendi Dávid a verseny végén a RallyCafe.hu-nak. – A pályák körröl-körre semmisültek meg szószerint, amit nehéz megszokni és nehéz elhinni, hogy a kocsi kibírja. De karc nélkül behoztuk az autót pontszerző helyen és szereztünk power pontokat is az ötödik idővel, amivel teljesítettük a célt és elégedettek vagyunk! Nagyon köszönjük a csapatnak a munkát és mindnekinek aki szurkolt nekünk!”

    A győzelemért a francia Laurent Pellier és a finn Toni Herranen csatáztak és végül a francia versenyző a Kanári-szigetekhez hasonlóan Lengyelországban sem talált legyőzőre. A második helyen Herranen 10,1 másodperc, a harmadikon pedig Óscar Palomo 1:16,3 perc hátránnyal ért célba. 

    László
    Fotó: Josef Petru

    László Martinék a junior mezőny hatodik helye mellett az ERC4 kategóriában a nyolcadik helyen értek célba. 

    A junior bajnokság három hét múlva a lett Liepaja Rallyn folytatódik, László Martinék előtte azonban a Mecseken is megmutatják tempójukat.

    Eredmények

    Zákányi nyerte a Wats Rallyt 

    0

    Zákányi János idei második győzelmét aratta a Rally3-as bajnokságban, miután az Orfű Rally után megnyerte a harmadik futamot, a Wats Rallyt is. Bíró Gergő a második, míg Geng Bence a harmadik lett. 

    Zákányi János és Vidécz Zsolt azonnal szakaszgyőzelemmel kezdett a nyergesújfalui Wats Rallyn, azonban a második szakaszt követően egy fél perces büntetést szabtak ki a ladás párosnak lassító kikerülésért, így a negyedik helyig estek vissza. 

    A bajnokság élén álló páros büntetését azonban később törölték, így tulajdonképpen végig vezetve szerezték meg az Orfű Rallyt követő idei második győzelmüket, amivel a bajnokságban is tovább növelték előnyüket. 

    A második helyért a bajnoki címvédő, de az első két versenyen kieső Bíró Gergő és Bíró Balázs, valamint Geng Bence és Geng Ferenc harcoltak, és a csatát végül az opeles kettős az utolsó szakaszt követően nyert meg 7,5 másodperc előnnyel. Gengék a záró szakasz előtt még 2,6 másodperc előnyben voltak, azonban Bíróék az utolsó szakaszt megnyerve 10,1 másodperccel voltak gyorsabbak, így a címvédő zárt a második helyen. 

    A bajnokság negyedik futamát három hét múlva Kazincbarcikán rendezik. 

    Watz Rally, nem hivatalos végeredmény 
    1 #401 Zákányi János / Vidécz Zsolt Lada 2105 27:39,6
    2 #402 Bíró Gergő / Bíró Balázs Opel Astra +9,4
    3 #404 Geng Bence / Geng Ferenc Honda Civic +12,9
    4 #413 Kubovics István / Géringer Zoltán Lada 2105 +29,6
    5 #422 Rácz Gábor / Szíjjártó Róbert Lada VFTS +39,8
    6 #409 Spéder Bence / Koroknai Dániel BMW E36 +54,2
    7 #405 Békési Richárd / Bernát Martin Zsolt BMW 320 +1:07,0
    8 #411 TEJCSI / Fodor Csaba Lada VFTS +1:10,9 (0:10)
    9 #416 Lengyel István / Göbölös Péter Honda Civic +1:14,7 (0:20)
    10 #406 Fábián Lóránt / Ihász László Renault Megane +1:15,4 (0:10) 

    További eredmények

    Lengyel Rally: Marczyk először nyert, Herczig 10.

    0

    Hazai versenyén szerezte első Rally Európa-bajnoki győzelmét Miko Marczyk, aki idei első Eb futamán állt rajthoz. A második helyen Tom Kristensson, a harmadikon pedig Ken Torn zárt. Herczig Norbert a 10. helyen ért célba. 

    A Lengyel Rallytól Hyundai i20 N Rally2-re váltó Nil Solans, valamint az első és valószínűleg egyetlen idei ERC futamán induló Miko Marczyk küzdelméről szólt a verseny első hat szakasza, melyben Nil Solans állt az élen, azonban előnye 5,4 másodpercnél nem volt nagyobb egyszer sem. A hetedik szakaszon azonban a mély nyomok között a spanyol versenyző Hyundai i20 N Rally2-es autójának kormánya megsérült, és árokba csúszott. Solans bár 22 perc után a nézők segítségével betudta fejezni a szakaszt, azt követően kiállni kényszerült és vasárnap sem tért már vissza. 

    A verseny előtt az Eb második helyén álló versenyző kiállása után Miko Marczyk állt az élre, és 20 másodperc körüli előnyét sikeresen beosztva végül 10 másodperc előnnyel megnyerte hazai futamát és karrierje során első Eb futamgyőzelmét szerezte. 

    A lengyel versenyző mögött Tom Kristensson, Ken Torn, Efrén Llarena és Simone Tempestini harcolt. A 2020-as Junior Világbajnok svéd versenyző a vasárnapi szakaszok során folyamatosan húzott el üldözőitől, így végül magabiztosan gyűjtötte be a második helyet, míg Ken Torn és Efrén Llarena egészen a vasárnapi utolsó körig csatázott, végül azonban az észt versenyző örülhetett a dobogó legalsó fokának. 

    Simone Tempestini azonban az utolsó három szakaszon is támadta az Eb éllovasát, aki végül sikeresen verte vissza ezt a támadást és negyedik helyével növelte előnyét a pontversenyben. 

    A Power Stage-en a tegnap kieső litván Vaidotas Zala volt a leggyorsabb Simone Tempestini, Ken Torn, Tom Kristensson és Gregor Jeets előtt. 

    A versenyen három magyar páros is indult. Herczig Norbert és Igor Bacigál sorozatban harmadszor szerzett pontot, miután a Power Stage-en defektet szerző Adrian Chwietczukot megelőzve a 10. helyen sikerült célba érnie. 

    Sokkal gyorsabb volt azonban az első vasárnap délutáni szakaszig Csomós Miklós és Nagy Attila, akiket ugyan nem értékelnek az Eb-n, azonban második időt is teljesítettek az utolsó napon, valamint az ötödik helyen is álltak, végül viszont a vasárnapi második kör első szakaszán egy mély nyom megtréfálta a skodás kettőst és balesetet szenvedve kiestek. 

    László Martin és Berendi Dávid két kategóriában is érdekeltek voltak a Renault Clio Rally4-gyel, mellyel az ERC4 nyolcadik és az ERC4 junior mezőny hatodik helyén álltak az utolsó előtti szakaszt követően. 

    A bajnokságban négy versenyt követően Efrén Llarena 24 ponttal vezet Nil Solans előtt, míg a harmadik helyen Simone Tempestini áll 33 pont hátránnyal. 

    A Rally Európa-bajnokság ötödik versenyét három hét múlva a lett Liepaja Rallyn rendezik. 

    Lengyel Rally nem hivatalos végeredmény 
    1 #3 Miko Marczyk / Szymon Gospodarczyk (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) 1:38:05,4
    2 #11 Tom Kristensson / Andreas Johansson (SWE) Hyundai i20 R5 (ERC) +10,0
    3 #15 Ken Torn / Kauri Pannas (EST) Ford Fiesta Rally2 (ERC) +18,1
    4 #1 Efrén Llarena / Sara Fernández (ESP) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +34,7
    5 #5 Simone Tempestini / Sergiu Itu (ROU) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +35,9
    6 #9 Grzegorz Grzyb / Adam Binieda (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:48,0
    7 #10 Filip Mares / Radovan Bucha (CZE) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:50,3
    8 #7 Alberto Battistolli / Simone Scattolin (ITA) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:53,2
    9 #4 Javier Pardo / Adrián Pérez (ESP) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:38,4 (0:50)
    10 #8 Herczig Norbert / Igor Bacigál (HUN / SVK) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:51,3 (1:00)

    További eredmények

    Csomós Mixiéket egy mély nyom fosztotta meg a bravúrtól

    0

    Sajnos a Lengyel Rally első vasárnap délutáni szakaszát már nem sikerült teljesítenie Csomós Miklósnak és Nagy Attilának, akik a verseny ötödik helyén álltak. 

    A vasárnap délelőtti szakaszok után Csomós Miklós és Nagy Attila az ötödik helyen álltak a Lengyel Rallyn, és délelőtt két negyedik és egy második időt autóztak, ami mutatja, hogy igyekeztek gyorsan közlekedni. 

    A délutáni szakaszon nagy valószínűséggel a nagy tempó okozhatott problémát a kissé méllyé váló szakaszon, mert a skodás kettős már nem ért célba, és két autót követően meg is állították a szakaszt. 

    Később a csapat Facebook oldalán megejelnt az információ is a történtekkel kapcsolatban

    „Idő előtt ért véget számunkra a Rajd Polski… – áll a csapat oldalán – Nagyon nagy volt a nyom, kidobott és kiszakadt az autó bal hátsó futóműve. Velünk minden rendben, de természetesen nagyon sajnáljuk… Köszönjük mindenkinek a szurkolást, nagyon sokat jelent! Igyekszünk, hogy minél hamarabb visszaülhessünk.”

    Lengyel Rally, állás 12 szakasz után 
    1 #3 Miko Marczyk / Szymon Gospodarczyk (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) 1:22:14,2
    2 #11 Tom Kristensson / Andreas Johansson (SWE) Hyundai i20 R5 (ERC) +17,5
    3 #15 Ken Torn / Kauri Pannas (EST) Ford Fiesta Rally2 (ERC) +25,6
    4 #1 Efrén Llarena / Sara Fernández (ESP) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +33,3
    5 #5 Simone Tempestini / Sergiu Itu (ROU) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +36,4
    6 #23 Adrian Chwietczuk / Damian Syty (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:32,3
    7 #9 Grzegorz Grzyb / Adam Binieda (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:35,4
    8 #10 Filip Mares / Radovan Bucha (CZE) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:43,0
    9 #7 Alberto Battistolli / Simone Scattolin (ITA) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:50,5
    10 #4 Javier Pardo / Adrián Pérez (ESP) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:34,5 (0:50)
    11 #8 Herczig Norbert / Igor Bacigál (HUN / SVK) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:42,3 (1:00)

    További eredmények

    Hatalmas csaták a Watz Rallyn

    0

    Zákányi János nagy csatában vezet a Rally3-as Watz Rally első három szakasza után Geng Bence és Bíró Gergő előtt. 

    Zákányi János és Vidécz Zsolt nyerte a Watz Rally első két szakaszát, majd a harmadikon Geng Bence és Geng Ferenc válaszolni tudott, így a különbség csupán 4,2 másodperc a ladás páros javára. 

    A bajnoki címvédő Bíró Gergő és Bíró Balázs a szezon első két versenyén nem tudott célba érni, ezen a hétvégén azonban három szakasz után csupán 3,8 másodperccel követik Gengéket. 

    Az első három helyen álló párosok teljesen elléptek a többiektől, a negyedik helyen álló Kubovics István és Gérimger Zoltán már 16.5 másodperccel követi Bíróékat. A ladás páros ugyanakkor nagy csatát vív Fábián Lóránttal és Ihász Lászlóval, Spéder Bencével és Koroknai Dániellel, valamint Rácz Gáborral és Szíjjártó Róberttel. 

    A versenyen az utolsó két szakasz következik, melyeket már fordított irányba rendeznek a Lábatlan-Bajna szakaszon. 

    Watz Rally, állás 3 szakaszt követően 
    1 #401 Zákányi János / Vidécz Zsolt Lada 2105 16:23,7
    2 #404 Geng Bence / Geng Ferenc Honda Civic +4,2
    3 #402 Bíró Gergő / Bíró Balázs Opel Astra +8,0
    4 #413 Kubovics István / Géringer Zoltán Lada 2105 +24,5
    5 #406 Fábián Lóránt / Ihász László Renault Megane +29,8
    6 #409 Spéder Bence / Koroknai Dániel BMW E36 +30,6
    7 #422 Rácz Gábor / Szíjjártó Róbert Lada VFTS +33,1
    8 #427 Kapás János / Bolya Tamás Honda Civic Type-R +38,0
    9 #407 Géczi László / Dudás István Márton Lada 2107 +42,5
    10 #405 Békési Richárd / Bernát Martin Zsolt BMW 320 +46,7

    További eredmények

     

    Csomós már a dobogóért harcol, Marczyk irányít 

    0

    Miko Marczyk vezet továbbra is a Lengyel Rallyn Tom Kristensson előtt, míg Csomós Miklós már a harmadik helyért csatázik. 

    Miko Marczyk tegnapi 20,4 másodperces előnye tudatában csak annyit igyekszik kockáztatni hazai Eb futamán, amennyi még elég vezető helyének tartásához, így 16,1 másodpercre megközelítette a második helyen álló Tom Kristensson. 

    A svéd versenyző ugyanakkor már kényelmesebbnek számító 11,3 másodperces távolságot épített épített ki Ken Torn előtt, míg a délelőtt utolsó szakaszán kisebb műszaki hibával célba érő Efrén Llarena előtt már 17,7 másodperc az előnye. 

    Az Eb értékelésen kívül induló Csomós Miklós Nagy Attila navigálásával a hatodik helyről kezdte a napot, azonban az első és harmadik szakaszon negyedik, a másodikon második idővel sikerült az ötödik helyre lépnie, és 2,2 másodpercre megközelíteni az Eb éllovas Llarenát. A magyar páros a dobogótól is már csak 8.6 másodpercre van, míg Simone Tempestinit 1,5 másodperccel előzi meg.  

    Herczig Norbert és Igor Bacigál ugyancsak tudott egy helyet javítani vasárnap délelőtt és az Eb értékelés 11. helyén áll. 

    A tegnapi utolsó előtti szakaszon kieső Nil Solans vasárnap már nem tért vissza.

    A versenyzők délután ismét teljesítik a mai szakaszokat, a legnagyobb kihívás pedig a Power Stage-en várhat rájuk, melyen már a korábbi eső miatt az első teljesítésnél is helyenként mély nyomokat tartalmazott.  

    Lengyel Rally, állás 11 szakasz után 
    1 #3 Miko Marczyk / Szymon Gospodarczyk (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) 1:15:54,0
    2 #11 Tom Kristensson / Andreas Johansson (SWE) Hyundai i20 R5 (ERC) +16,1
    3 #15 Ken Torn / Kauri Pannas (EST) Ford Fiesta Rally2 (ERC) +27,4
    4 #1 Efrén Llarena / Sara Fernández (ESP) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +33,8
    5 #55 Csomós Miklós / Nagy Attila (HUN) Skoda Fabia R5 +36,0 
    6 #5 Simone Tempestini / Sergiu Itu (ROU) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +37,5
    7 #23 Adrian Chwietczuk / Damian Syty (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:23,4
    8 #9 Grzegorz Grzyb / Adam Binieda (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:28,9
    9 #10 Filip Mares / Radovan Bucha (CZE) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:42,3
    10 #7 Alberto Battistolli / Simone Scattolin (ITA) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:52,1
    11 #4 Javier Pardo / Adrián Pérez (ESP) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:33,6 (0:50)
    12 #8 Herczig Norbert / Igor Bacigál (HUN / SVK) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:42,2 (1:00) 
    13 #30 Robert Virves / Julia Thulin (EST) Ford Fiesta Rally3 (ERC) +2:52,7
    14 #18 Gregor Jeets / Timo Taniel (EST) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:59,1
    15 #20 Maciej Lubiak / Grzegorz Dachowski (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +3:16,7
    16 #16 Lukasz Kotarba / Tomasz Kotarba (POL) Citroen C3 Rally2 +3:26,8
    17 #22 Lukasz Byskiniewicz / Daniel Siatkowski (POL) Hyundai i20 R5 (ERC) +3:27,1

    További eredmények

    Csomós pirított egy második időt és már ötödik! 

    0

    Csomós Miklós és Nagy Attila továbbra is elképesztően jó tempót mutat a Lengyel Rallyn, a vasárnapi második szakaszon második idővel zárva már az ötödik helyen áll. 

    A Lengyel Rally második, 18,61 km-es szakaszán Csomós Miklós és Nagy Attila csupán 3 tizeddel maradt el a szakaszgyőztes Tom Kristenssontól és 3,2 másodperccel volt gyorsabb a verseny éllovasához, Miko Marczykhoz képest, így a legjobb részeredményét érte el a verseny során. 

    Összetettben Marczykot 19,4 másodpercre megközelítette Kristensson, míg közvetlen üldözőit kissé letudta szakítani, az ismét harmadik helyre lépő Ken Tornt 9,3, míg a negyedik helyre csúszó Efrén Llarenát 11,5 másodperccel előzi meg. 

    A rendkívül csúszós pályán második idejével Csomós Miklós már a verseny ötödik helyére lépett Simone Tempestinit előzve, és csupán 8,3 másodperccel követi az eb éllovas Llarenát. 

    Herczig Norbert csaknem nekicsúszott egy fának, azonban így is a 12. helyen, és az EB értékelés 11. helyén áll. 

    A mezőnyre még négy szakasz vár. 

    Lengyel Rally, állás 10 szakasz után 
    1 #3 Miko Marczyk / Szymon Gospodarczyk (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) 1:11:18,1
    2 #11 Tom Kristensson / Andreas Johansson (SWE) Hyundai i20 R5 (ERC) +19,4
    3 #15 Ken Torn / Kauri Pannas (EST) Ford Fiesta Rally2 (ERC) +28,7
    4 #1 Efrén Llarena / Sara Fernández (ESP) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +30,9
    5 #55 Csomós Miklós / Nagy Attila (HUN) Skoda Fabia R5 +39,2 
    6 #5 Simone Tempestini / Sergiu Itu (ROU) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +41,8
    7 #9 Grzegorz Grzyb / Adam Binieda (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:23,2
    8 #23 Adrian Chwietczuk / Damian Syty (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:23,7
    9 #10 Filip Mares / Radovan Bucha (CZE) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:37,5
    10 #7 Alberto Battistolli / Simone Scattolin (ITA) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +1:48,4
    11 #4 Javier Pardo / Adrián Pérez (ESP) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:28,8 (0:50)
    12 #8 Herczig Norbert / Igor Bacigál (HUN / SVK) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:36,2 (1:00) 
    13 #30 Robert Virves / Julia Thulin (EST) Ford Fiesta Rally3 (ERC) +2:41,9
    14 #20 Maciej Lubiak / Grzegorz Dachowski (POL) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +2:57,3
    15 #18 Gregor Jeets / Timo Taniel (EST) Skoda Fabia Rally2 evo (ERC) +3:00,6
    16 #22 Lukasz Byskiniewicz / Daniel Siatkowski (POL) Hyundai i20 R5 (ERC) +3:14,3

    További eredmények